Hop til indhold

legekammerater søges i Odense :-)


Gæst Karenoguldtotten
 Share

Recommended Posts

Gæst Karenoguldtotten

Hej, min schapendoes dreng (en mellemstor hollandsk hyrdehund) på 16 mdr. , og jeg, søger legekammerater i Odense :-) Jeg bor i Blangstedgård, og her er en fin hundeskov, men det er ikke altid at tidspunktet passer mig, når de andre mødes, så det vil være fint, at have andre legekammerater at kunne mødes med :-) Vi har en håndfuld hundevenner, men vi ønsker flere :-) F.eks. idag hvor min kæreste og jeg skal i byen eftermiddag/ aften, så vil jeg gerne kunne køre ham godt træt ved lidt leg inden, men vores legekammerater var alle optaget. Desuden synes både Baxter (som min hund hedder) og jeg, at det er hyggeligt at møde nye mennesker og hunde. Jeg er 29 år, og rimelig flink :-) Baxter er en rigtig god hund, dog skal vi nok ikke mødes med meget små hunde, da han der godt kan være lidt voldsom i sin leg. Han er god som dagen er lang :-) Jeg arbejder ikke, så jeg er rimelig fleksibel vedr. legetidspunkter. V.H. Karen

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karenoguldtotten

Jeg er ret vild med cavalierne :-) og det er Baxter også ;-) desværre er min erfaring at de fleste cavalier er lidt forsigtige og synes at Baxter er LIIIGE livlig og voldsom i hans leg... :-) men vi kan da prøve ? Kan du evt komme en tur til blangstedgård nu ? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Jeg har vedhæftet et billede af placeringen, da den nøjagtige placering af skoven ikke kan findes på internettet. Det er en rigtig god hundeskov for både store og små hunde. De fleste plejer at bruge den kl. 16.

Hvis du er i bil, så ville jeg parkere den i slutningen af Herluf Trolles Vej (evt nede af et af vængerne), så går der stier ned til hundeskoven, som vil være efter broen over åen og derefter er der en låge efter den lille bakke. :)

Håber du kan finde den. :)

placering.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...