Hop til indhold

Kærlig pasning i naturomgivelser.


Gæst Emma Thi Thá Møller
 Share

Recommended Posts

Gæst Emma Thi Thá Møller

Jeg er en fjortenårrig pige - LAD DIG IKKE NARRE AF MIN UNGE ALDER, jeg er ambisiøs og seriøs. Jeg bor i Gjern (8883, Midtjylland). Min hjælp vil være som et alternativ for en kennel eller hundepension, hvor mit tilbud er både billigere og mindre stressende for hunden.

Min familie & jeg bor på et nedlagt landbrug med meget plads og mange dyr omkring os. Jeg har forældre opbakning, men det bliver udelukkende mig, der passer hunden. Jeg har før passet en border collie, og siden det gik super godt, ønsker jeg at passe hund igen. Så søger du en kærlig, sød, imødekommende - men seriøs pige til at passe din vuffer, vil jeg meget gerne hjælpe til. Jeg er vokset op med hunde, har haft en labrador, border collie og nu golden retriever.

Jeg ligger meget i at hunden skal have det godt og skal kunne slappe af hos mig/os og at hunden stadig er en rolig og stabil hund efter hjemkomsten herfra. Jeg vil selvfølgelig tage hensyn til hvor meget din hund kræver og prøve mit bedste med at aktivere den både mentalt og fysisk. Vi vil lege, hygge og gå ture sammen. Udover det vil jeg gøre mit bedste for selvfølgelig også tilfredsstille dig som ejer.

Jeg bor i lige opad et stort skovområde, hvor vi selvfølgelig vil gå hen hver dag og hygge os (Hvis dette ønskes, selvfølgelig).

Udover gåture hver dag vil jeg selvfølgelig også bruge en masse tid på blot at give kærlighed og omsorg til hunden. <3

 

 

OBS: DIN HUND SKAL KUNNE MED ANDRE HUNDE, DA JEG HAR EN SØD OG KÆRLIG GOLDEN RETRIEVER, SOM SELVFØLGELIG OGSÅ VIL VÆRE HER IMENS DIN HUND ER HER.

 

 

Du/I skal være hjerteligt velkomne til at ringe til mig på telefon: 21 56 77 36 - eller skrive en SMS, hvis du/I har spørgsmål til mig.

 

 

Jeg vil gerne have 120 kr pr. dag. (Weekend, 2-3 dage)

Prisen for 4+ dage vil være 100 kr pr. dag.

 

 

Jeg tilbyder kun dette i weekender/ferier, da jeg går i skole og min far har fuldtidsjob og min mor oftest arbejder et par timer hver dag. Jeg vil være der for hunden, så den kan føle sig så glad og tryg som muligt og det føler jeg ikke, at jeg kan, hvis jeg kun kan være der for den den resterende tid jeg har af dagen.

 

 

 

 

Pasningen skal helst foregå en weekend eller ferie.

(Ring/skriv gerne til mig, SELVOM pasningen foregår om længere tid end 30+ dage.)

 

 

Ps. udover hund har vi også 3 katte, 3 heste og nogle får. Det er ikke nødvendigt, at hunden skal "kunne" med katte, da de udelukkende er udekatte.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Emma Thi Thá Møller

Prisen kan selvfølgelig rettes lidt på alt efter størrelsen og hvor meget DIN hund kræver af mig som passer. ;-)

Jeg håber selvfølgelig at I der læser dette er opmærksomme på, at jeg både gør dette for at tjene lidt ekstra men også fordi jeg simpelthen har en passion for hunde og elsker dem alle af hele mit hjerte :).

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...