Hop til indhold

Fritidsjob (indefor hunde verden)

Gæst Moon
 Share

Recommended Posts

Hej jeg står i den dejlige situation at jeg har fundet min drømme uddannelse (det regner jeg i hvert fald med), den er dog ikke billig og den giver ikke SU. Skal først starte her til februar, så inden da vil jeg utroligt gerne finde en kennel, pension internat eller opdrætter dyrlæge eller andet er også velkommen, der kunne bruge lidt hjælp nogle gange om ugen og i nogle weekender.

Har kun få krav. Det skal være om aftnen i hverdagen, da jeg har fri 15:00 hver dag fra skole (når lockouten stopper altså), i weekenderne kan det være hele dagen. Og det skal være med løn, da det er for at spare op til min uddannelse, den behøver dog ikke være på meget i timen.

Det skal ligge i Storkøbenhavn, københavn eller nær Roskilde, jeg kører med HyperCard, så kan komme de fleste steder på Sjælland, det er dog mest tiden jeg tænker på c:

Nogle flinke folk her inde, der kender et sted der evt. mangler lidt hjælp med rengøring, aktivering/leg, gå ture (kan gå rigtig meget og langt, lokke lokke, ingen hun bliver snydt :D) pleje (børste pels hvis det kræves). Andet hvis det er :-D

Link til indlæg
Del på andre sites