Hop til indhold

Cykeltrailer


Gæst Valishia
 Share

Recommended Posts

Gæst Valishia
Det er sådan et man spænder direkte på baghjulet, det kommer vidst kun i et str.. men prøv det for guds skyld af på vognen inden du piller cyklen fra hinanden :lol: Og den er voldsom stor!.. Folk er desuden overbevidst om man har børn med... hvilket giver forargede blikke når man kun er 19år :lol:

 

Men de kan købes i forskellige str? :hmm:De har brugt traileren, der hvor jeg får den fra, så de må jo vide det - eller det tænker jeg de må...

 

Haha tror gerne folk kan blive vildt forarget over at så unge mennesker kører rundt med unger :lol:

Jeg regner med at køre der, hvor der er knapt så mange mennesker anyway - godt at bo på landet :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men de kan købes i forskellige str? :hmm:De har brugt traileren, der hvor jeg får den fra, så de må jo vide det - eller det tænker jeg de må...

 

Haha tror gerne folk kan blive vildt forarget over at så unge mennesker kører rundt med unger :lol:

Jeg regner med at køre der, hvor der er knapt så mange mennesker anyway - godt at bo på landet :banan:

 

Hvis den er brugt, så må den jo passe :mrgreen:

 

Misundelse.dk!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia
Hvis den er brugt, så må den jo passe :mrgreen:

 

Misundelse.dk!

 

Jep går man ud fra... Glæder mig vildt til at få fingrene i den trailer, så jeg kan komme i gang med at træne med Hope - hun kan være svær at få til nye ting :vuf:

 

Det er så dejligt at have skov i baghaven og en lille by, for så ser folk ikke så forarget ud... :lol: og så hjælper det at være midt i 20'erne :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep går man ud fra... Glæder mig vildt til at få fingrene i den trailer, så jeg kan komme i gang med at træne med Hope - hun kan være svær at få til nye ting :vuf:

 

Det er så dejligt at have skov i baghaven og en lille by, for så ser folk ikke så forarget ud... :lol: og så hjælper det at være midt i 20'erne :slem:

 

Er spændt på at hører hvad hun siger til den :)!... Nova (den bette der sidder i vognen) ELSKER den!.. mens Tilde virkelig syntes det er kedeligt at sidde i sådan en vogn hvis den ikke kører huuurtigt

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia
Er spændt på at hører hvad hun siger til den :)!... Nova (den bette der sidder i vognen) ELSKER den!.. mens Tilde virkelig syntes det er kedeligt at sidde i sådan en vogn hvis den ikke kører huuurtigt

 

Det er da heller ikke fun, hvis man kan gå hurtigere selv :sjov:

Der vil helt sikkert blive taget billeder af Hope, når den kommer hjem... Nu venter jeg lige svar på om den kan hentes søndag formiddag... :genert: - det kræver seriøst tålmodighed!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia

Kæresten forbarmede sig, så nu fik jeg en helt ny fin en fra Maxizoo... :banan:

Super lækkert og efter at have samlet den hoppede hunden lige op i :5up: Så her er der lige dømt billed spam

2013-05-15 17.01.43.jpg

Det er også sådan en 40kg. en... Og der er rigeligt plads i den til både hund og en lille kamera taske :slem: Samt til varer, hvis jeg nu skal købe ind også på et tidspunkt :genert:

Nu skal jeg så bare finde ud af hvordan dælen jeg lige sætter dimsen på baghjulet og spænder det ordentligt :hmm:og så er vi stort set køreklar... skal nok lige vende hunden til det, men med den hurtighed hun hoppede op i den, så går det nok okay stærkt :hjerte:

2013-05-15 17.01.22.jpg

2013-05-15 17.01.29.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella
Kæresten forbarmede sig, så nu fik jeg en helt ny fin en fra Maxizoo... :banan:

Super lækkert og efter at have samlet den hoppede hunden lige op i :5up: Så her er der lige dømt billed spam

[ATTACH=CONFIG]108420[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108421[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108422[/ATTACH]

Det er også sådan en 40kg. en... Og der er rigeligt plads i den til både hund og en lille kamera taske :slem: Samt til varer, hvis jeg nu skal købe ind også på et tidspunkt :genert:

Nu skal jeg så bare finde ud af hvordan dælen jeg lige sætter dimsen på baghjulet og spænder det ordentligt :hmm:og så er vi stort set køreklar... skal nok lige vende hunden til det, men med den hurtighed hun hoppede op i den, så går det nok okay stærkt :hjerte:

 

 

Ej hvor er den fin og hvor jeg elsker hopes fjæs på de sidste to billeder :mrgreen:

 

og ja det er bagsiden ved at bo i en lille landsby på landet, kan huske det da jeg boede i rosmus. Der er godt nok meget begrænset luftemuligheder for hunden. Man skal ofte langt for at komme ud til noget mere spændende end små astfalt veje og private skove man ikke må betræde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella
Har ikke fået prøvet at kører med den endnu, for det beslag jeg fik med passede ikke, fik det byttet..... også kom jeg ikke videre :oops: Men skal sikkert have den prøvet af i weekenden

 

[ATTACH=CONFIG]108408[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108409[/ATTACH]

 

Årh hvor ser det hyggeligt ud, særligt på sidste billede, man får selv helt lyst til at kravle derind og putte. Eller er det bare mig :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Valishia
Ej hvor er den fin og hvor jeg elsker hopes fjæs på de sidste to billeder :mrgreen:

 

og ja det er bagsiden ved at bo i en lille landsby på landet, kan huske det da jeg boede i rosmus. Der er godt nok meget begrænset luftemuligheder for hunden. Man skal ofte langt for at komme ud til noget mere spændende end små astfalt veje og private skove man ikke må betræde.

Hov har ikke fået mail om at du havde skrevet herinde :megaked:

Men ja den er rigtig dejlig fiks... Og nu skal jeg til at starte op med at sælge tupperware, så den kan også bruges når jeg skal have meget med på cyklen (altså hvis jeg ikke skal alt for langt)... Mangler bare nogle tupperware glade mennesker :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst cw3105
Kæresten forbarmede sig, så nu fik jeg en helt ny fin en fra Maxizoo... :banan:

Super lækkert og efter at have samlet den hoppede hunden lige op i :5up: Så her er der lige dømt billed spam

[ATTACH=CONFIG]108420[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108421[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108422[/ATTACH]

Det er også sådan en 40kg. en... Og der er rigeligt plads i den til både hund og en lille kamera taske :slem: Samt til varer, hvis jeg nu skal købe ind også på et tidspunkt :genert:

Nu skal jeg så bare finde ud af hvordan dælen jeg lige sætter dimsen på baghjulet og spænder det ordentligt :hmm:og så er vi stort set køreklar... skal nok lige vende hunden til det, men med den hurtighed hun hoppede op i den, så går det nok okay stærkt :hjerte:

 

Har du fundet ud af at spænde den fast til cyklen, ellers giver jeg gerne vejledning :-).

Jeg fik nemlig også en af min kæreste, da Nani ikke længere kan være i min cykelkurv. Idag er den så prøvet for første gang! Hun har sådan en puttedyne, som røg i bunden, så hun lå blødt, men nøj hvor var den ikke populær!

Min kære lille divahund klynkede og kradsede det meste af turen :engel:

 

Men oh well, hun skal jo lige vænnes til den, og jeg nåede da at spotte at hun lagde sig ned på et tidspunkt, så hun skal nok blive glad for den på et tidspunkt! Hun er generelt god til at klynke lidt, når hun ikke får sin vilje, men giver som regel hurtigt op igen, da det ikke virker på de onde mennesker, der har hende :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...