Gæst truntemor Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Trunten plejer at få lov til at komme op og putte i sengen. og normalt plejer det heller ikke at være et problem da hun finder sig godt til rette i fodenden.. Men så i nat bliver man vækket ved en hund der er på vej op på siden af en.. Nå ja hun ville vel bare sige godnat endnu engang, men næ næ mor blev klogere for hun ville da ligge og putte, i det resultat at det er dynen hun ligger sig på og ikke sengen... Hvad trunten glemte at tage højde for er at hendes mor ligger næsten helt ude på kanten af sengen, og det var selvfølgelig var det i den side trunten ville ligge.. Bum så landede hun lige så lang hun nu er på gulvet.. Mor her blev lidt febrilsk da hun før har været "faldet" på gulvet og slog sig rimeligt meget,, Men heldigvis rystede hun sig bare lidt, kiggede sur på sengen og hoppede og og lagde sig igen.. Denne gang bare imellem os, sku være sikker på at det ikke skete igen jo.. Sikke fornærmet hun blev først på sengen og derefter på mig fordi jeg ville være bekendt at "skubbe" hende ned.. Onde mor, onde dyne og onde seng... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Oktober 29, 2007 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2007 Trunten plejer at få lov til at komme op og putte i sengen. og normalt plejer det heller ikke at være et problem da hun finder sig godt til rette i fodenden.. Men så i nat bliver man vækket ved en hund der er på vej op på siden af en.. Nå ja hun ville vel bare sige godnat endnu engang, men næ næ mor blev klogere for hun ville da ligge og putte, i det resultat at det er dynen hun ligger sig på og ikke sengen... Hvad trunten glemte at tage højde for er at hendes mor ligger næsten helt ude på kanten af sengen, og det var selvfølgelig var det i den side trunten ville ligge.. Bum så landede hun lige så lang hun nu er på gulvet.. Mor her blev lidt febrilsk da hun før har været "faldet" på gulvet og slog sig rimeligt meget,, Men heldigvis rystede hun sig bare lidt, kiggede sur på sengen og hoppede og og lagde sig igen.. Denne gang bare imellem os, sku være sikker på at det ikke skete igen jo.. Sikke fornærmet hun blev først på sengen og derefter på mig fordi jeg ville være bekendt at "skubbe" hende ned.. Onde mor, onde dyne og onde seng... Sikke dumme i er, sengen og mor!! Vi har også en masse sengeroderi her Først ligger Mika, den yngste cairn, datteren, i fodenden, så når jeg slukker lyset rykker hun over i hovedenden af den anden seng (i dobbeltsengen), og Susi, den ældste cairn, ligger i fodenden af den anden seng på et uldtæppe I løbet af natten flytter Susi sig så som regel til kurven, ikke ret langt fra sengen Og ud på morgenen flytter hun sig så op ved siden af min hovedpude, og Mika flytter så igen til fodenden i min seng, langs mine ben (som jeg også skal huske at holde god plads til :wink: ). Og så er de parat til at få nusset maver når jeg så vågner Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst truntemor Besvaret Oktober 29, 2007 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2007 ja vi var dumme vd hende.. en anden gang lægger jeg mig midt i sengen så det er hendes far vi skubber ned istedet.. :? Trunten er som regelt oz først klar til nusseri når hendes mor gider stå op.. Er da ligeglad med faren for mor er den bedste (lidt forkælet)... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Oktober 29, 2007 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2007 ja vi var dumme vd hende.. en anden gang lægger jeg mig midt i sengen så det er hendes far vi skubber ned istedet.. :? Trunten er som regelt oz først klar til nusseri når hendes mor gider stå op.. Er da ligeglad med faren for mor er den bedste (lidt forkælet)... Det er da klart Og god ide med at du placere dig midt i det hele Vi har ikke nogen far her, ved ikke rigtig om der mon kunne blive palds til sådan en igen :wink: De fylder jo osse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst truntemor Besvaret Oktober 30, 2007 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2007 ja de fædre fylder og så brummer de værre end en bil i starts vanskeligheder... Kom til at tænke på hvordan skal det ikke nå at blive med en ny hvaps på vej.. Hun kan ganske vist ikke selv hoppe op i sengen til en start men mon ikke det kommer hurtigt Så er det vel os forældre der bliver henvist til kurven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret November 4, 2007 Rapporter Share Besvaret November 4, 2007 ja de fædre fylder og så brummer de værre end en bil i starts vanskeligheder... Kom til at tænke på hvordan skal det ikke nå at blive med en ny hvaps på vej.. Hun kan ganske vist ikke selv hoppe op i sengen til en start men mon ikke det kommer hurtigt Så er det vel os forældre der bliver henvist til kurven Hvordan går det så med den lille ny i sengen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst truntemor Besvaret November 5, 2007 Rapporter Share Besvaret November 5, 2007 Hun har slet ikke været i sengen endnu.. Tænk hvis en af os vender os og får lagt os på hende, stakkels lille hende så.. Men regner med at hvis hun piver lige så meget i nat så sniger jeg hende op til mig Er ved at være træt, får kun 3-4 timers søvn i døgnet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret November 5, 2007 Rapporter Share Besvaret November 5, 2007 Er ved at være træt, får kun 3-4 timers søvn i døgnet Gisp, det må være hårdt for dig!!! her er en lille solstrålehistorie: Min bedste veninde havde en rottweiler. Den sov imellem hende og manden i sengen. Så kom der et barn. Som også skulle ligge i sengen. Og rottweileren fik naturligvis også lov til at blive:) Så kom der endnu et barn. som også skulle ligge i seng. Og rottweileren skulle da stadig ligge i sengen. Og da faren holdt uendeligt meget af både sine børn og sin rottweiler, endte det med at han købte sig en seng til sig selv, som han stillede op i soveværelset. Og sådan sov de alle lykkeligt sammen indtil den dejlige rottweiler døde. Se, det var familiehygge, så det batter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst truntemor Besvaret November 5, 2007 Rapporter Share Besvaret November 5, 2007 Hvis jeg sagde at jeg ikke var træt efterhånden ville jeg være fuld af løgn.. Nu er tøserne heldigvis ikke så store og der har da heller ikke været problemer med Manda i sengen efter, men hold da op hvor var hun sur på mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret November 5, 2007 Rapporter Share Besvaret November 5, 2007 Nu har vi to chihuahua'er i sengen hver nat, hvoraf den ene er en lille hvalp - og de er ret ferme til at rykke hvis man klemmer dem! Ja den store hun sover gerne under en fod eller en arm.. Og den lille kryber bare helt op til puderne og sover - der er man nemlig i sikkerhed Så du skal nu ikke være bange for at ligge på vovsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret November 5, 2007 Rapporter Share Besvaret November 5, 2007 Hvis jeg sagde at jeg ikke var træt efterhånden ville jeg være fuld af løgn..Nu er tøserne heldigvis ikke så store og der har da heller ikke været problemer med Manda i sengen efter, men hold da op hvor var hun sur på mig Hvem er sur og hvorfor? Det er hårdt at få hvalp, det både glemmer man og forestiller sig ikke :wink: Men søvn er der ikke meget af, sidste gang benyttede jeg det smarte tricks at beholde en af Susis hvalpe, sikke en aflastning Susi var, dejligt Sov når den lille gør det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst truntemor Besvaret November 5, 2007 Rapporter Share Besvaret November 5, 2007 Er ikke så meget mig man er bange for er mere gemalen.. Han har fået lagt sig på Manda engang og hold da op hvor hun hylede.. Nu ligger hun sig nede ved mors fødder og hyler Jinnie i nat kommer hun op og læg på min pude Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret November 5, 2007 Rapporter Share Besvaret November 5, 2007 Er ikke så meget mig man er bange for er mere gemalen.. Han har fået lagt sig på Manda engang og hold da op hvor hun hylede.. Nu ligger hun sig nede ved mors fødder og hyler Jinnie i nat kommer hun op og læg på min pude Jeg sover altid med hvalpe ved hovedpuden, og så vågner jeg når de bliver urolige og skal ud:) De er jo babyer og skal være trygge Smart! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts