Gæst Malou-jan Skrevet Juni 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2013 Sidst min tæve var i løbetid var i oktober. Hun er ikke i løbetid nu. Burde hun ikke være det? Hun viser ingen tegn på løbetid. Skal jeg være bekymret? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trixie83 Besvaret Juni 4, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2013 Tja, ved ikke om du bør være bekymret, kommer jo an på om hun normalt kommer i løb med kortere mellemrum? Hvor gammel er hun? Kan fortælle at min lille tæve går 8-9 måneder imellem sine (eller det har hun gjort de 3 gange hun har været i løb - er ikke så gammel endnu) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret Juni 4, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2013 Hun er 1 år og 7 mdr:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret Juni 4, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2013 Hun er 1 år og 7 mdr:-)Det ville jeg ikke være bekymret over... de 6 mdr er kun et fingerpeg..Men det er ligeså almindeligt der går længere tid imellem.. Jeg har tæver der kommer hver 4 måned og tæver der kommer med 15 mdr mellemrum...Så tag det bare helt roligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts