Hop til indhold

Plejefamilie søges - IKKE omplacering


Dorte
 Share

Recommended Posts

En af mine træningskammerater har netop postet dette på FB:

 

Vi er i den ulykkelige situation at min mor er alvorlig syg og skal gennem et længerevarende hospitalsophold. Hun har 4 små hunde og de 3 er afsat til gode plejefamilier men vi mangler en plejefamilie til den sidste. Det er en forfærdelig situation for vi kan ikke vide hvor lang tid det drejer sig om - faktisk ved vi slet ikke om hun bliver i stand til at passe sine hunde igen......Men det jeg spørger om er: findes der en person/familie med hjertet på det rette sted, der har overskud til at tage en lille hund i pleje? Det er en kastreret chihuahua(stor af sin race) på 9 år. Sund og rask, venlig og kontaktsøgende. Alle omkostninger til vaccinationer, loppemidler osv. vil naturligvis blive afholdt af os.

Jeg modtager også gerne oplysninger hvis nogen af Jer ligger inde med andre muligheder for at få en lille hund i pleje men vi syntes det er synd at sende ham i pension, da han er vant til at ligge i sofaen og sove i ske.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst A Dogs Tale

Og ellers stiller jeg meget gerne op som plejer på ubestemt tid.

Har desværre måtte sige farvel til min hund for et par måneder siden pga. sygdom og her er ALT for stille

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...