Gæst Novo Skrevet Juni 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2013 Hej Vi har en Welsh Corgi Cardigan på 8 måneder og vil gerne vil hvor langt I andre tænker at man kan gå med sådan en hund. Vi bor tæt ved skoven og indenfor den sidste måneds tid har vi gået længere ture i skove 2-3 gange om ugen. Det er ofte 4-5 km at vi går - og gerne lidt mere. Men jeg har søgt på nettet og kan ikke helt finde ud af hvor langt sådan en unghund må gå. Nogen der kan hjælpe? Mvh. Christina Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret Juni 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2013 Jeg har aldrig tænkt på det;) jeg gik før ofte 10 kilometer dagligt og mine hunde har været med når de kunne følge med, jeg tror Alfen var omkring 6 mdr da hun var med på hele turen, indtil da var hun med på kortere ture;) hvis hunden følger glad med i løs Line og den får pause og snusetid hvis den "beder" om det så virker 4-5 kilometer ikke langt i mine øjne;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Juni 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2013 Enig med Kleo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts