Hop til indhold

Vil du klikkertræne en virtuel høne?


Trei
 Share

Recommended Posts

Efter at have prøvet reaction time testen som Amocca viste os kom jeg til at tænke på en sjov leg, hvor man kan klikkertræne en virtuel høne.

 

Den har jeg så lige fundet til jer, I kan træne hønen til at dutte på knappen eller til forskellige andre ting.

 

Linket fører til en side hvor jeg har klikket "No - start Operant Conditioning right away", så kommer man lige ind til hønen. Jeg har ikke afprøvet det andet eksperiment og er desværre ikke smart nok til at linke direkte til hønen, men den er som sagt kun et klik væk. :-D

http://www.uwm.edu/People/johnchay/oc.htm

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da godt at jeg ikke skal træne en rigtig høne, stakkels høne :blink:

 

 

Denne her endte med at fare forvirret rundt, fordi jeg forsøgte at få den til at hoppe, men jeg nåede ikke at forstærke hver gang og nogen gange gjorde jeg det forsent (så den troede at det var noget andet den skulle)...

 

Men det var en sjov øvelse :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da godt at jeg ikke skal træne en rigtig høne, stakkels høne :blink:

 

 

Denne her endte med at fare forvirret rundt, fordi jeg forsøgte at få den til at hoppe, men jeg nåede ikke at forstærke hver gang og nogen gange gjorde jeg det forsent (så den troede at det var noget andet den skulle)...

 

Men det var en sjov øvelse :-D

 

Jeg synes også den er pænt hurtig den høne, men heldigvis tilbyder den da noget adfærd. :-D Jeg er altid ekstra glad for min egen hund efter at have leget lidt med hønen, hun er knap så hurtig på aftrækkeren og en del lettere at læse. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...