Hop til indhold

diddjy kig her!!!


Maria84
 Share

Recommended Posts

Gæst diddjy
Hej diddjy. Her kommer der nogle hvalpebilleder af Anton. Jeg havde helt glemt at han havde været så lille :lun:
Åh, hvor er jeg glad for, du ville finde billeder! Tak :lun: Jeg kan overhovedet ikke stå for Anton, han er simpelthen så flot en hund med sin blanke pels, uimodståelige øjne og fine aftegninger!Det er sjovt at se, hvor stor forskel der er på ham og Ozzy, selvom det er samme blanding. Ozzy har mere pels, men jeg tror, at han bliver samme størrelse som Anton. Men jeg synes, det er så skønt at vide, at der findes andre hunde af samme blanding, når jeg nu ikke havde hørt om den, før jeg var ude at se Ozzy. At få et lille glimt ud i fremtiden (eller, altså næsten!) er sjovt :mrgreen: Tak igen :5up:
Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, hvor er jeg glad for, du ville finde billeder! Tak :lun: Jeg kan overhovedet ikke stå for Anton, han er simpelthen så flot en hund med sin blanke pels, uimodståelige øjne og fine aftegninger!Det er sjovt at se, hvor stor forskel der er på ham og Ozzy, selvom det er samme blanding. Ozzy har mere pels, men jeg tror, at han bliver samme størrelse som Anton. Men jeg synes, det er så skønt at vide, at der findes andre hunde af samme blanding, når jeg nu ikke havde hørt om den, før jeg var ude at se Ozzy. At få et lille glimt ud i fremtiden (eller, altså næsten!) er sjovt :mrgreen: Tak igen :5up:

 

Dejligt du kunne bruge billederne :-D Det er en af de ting jeg synes er spændende med blandinger, man ved aldrig 100% hvordan hunden kommer til at se ud, hvor store de bliver osv. Vi troede fx kun at Anton kom til at veje ca. 10 kg men der blev vi snydt :mrgreen: I dag er jeg rigtig glad for at han blev større end vi regnede med.

 

Jeg har læst dit indlæg mange gange efterhånden og hver gang bliver jeg så glad for alt det ros Anton får :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst diddjy

Du kan tro, jeg kan bruge dem :lun: Jeg er helt enig, og det er også derfor, vi kun skal have hunde, der ikke er racerene. (Ikke at der er noget galt med racerene hunde, men jeg elsker blandingshunde, hvor du får det bedste fra to verdener. Og fordi vi aldrig kommer til at gå på udstillinger med vores hunde, ser jeg ingen grund til at få andet end blandings- eller ikke-racerene hunde).

 

Jeg er også sikker på, at uanset hvordan Ozzy kommer til at se ud som voksen, så vil jeg foretrække det frem for alt andet :lun: Øj, hvor jeg glæder mig til at få ham hjem!!

 

Jeg kunne rose Anton herfra og til månen! Jeg holder lidt igen for ikke at blive irriterende for andre brugere af siden :oops:

Jeg ville dog ikke have noget imod, hvis du med tiden postede flere Anton-billeder i denne tråd :pray:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...