Gæst Tinafreja Skrevet Juli 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2013 Nogen i eller omkring Langå eller randers der har hvalp som gerne vil lege...Min golden retriever hvalp på 11 uger søger nogen at lege med Og nogen som ved hvor der er mulighed for hvalpetræning.Mvh tina Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Juli 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2013 synd at I bor så langt væk - Ollie savner også en legekammerat , men fra Kbh til trekantsområdet er liiiige langt nok væk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ziggys mor Besvaret Juli 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2013 Jeg kan anbefale DKK Hadsten, de har hjemme i Langskov. Tjek hjemmesiden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Macho Besvaret Juli 27, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2013 Vi vil gerne mødes. Har Marley, en 12 uger gammel labrador. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tinafreja Besvaret Juli 29, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2013 Jeg har skrevet til dig og vi glæder os..Mvh Tina Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst KarlasMor Besvaret August 6, 2013 Rapporter Share Besvaret August 6, 2013 Jeg har også en lille golden hvalp på 11 uger, som godt kunne trænge til en jævnaldrende at lege med. Vi bor desværre i Vejle, så det bliver vel for besværligt geografisk? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts