Hop til indhold

Sonne humper KONSTANT Bob, når der er legetøj :(


Gæst Helle1985
 Share

Recommended Posts

Gæst Helle1985

Hej alle :)

 

Nu er lille Bob efterhånden faldet rigtigt godt til hos os og det er jo skønt <3

 

Ham og Ina leger supergodt sammen og Sonne er også tit med.

MEN MEN MEN!

Så snart der er legetøj involveret, kan de bare ikke blive enige :/

Hvis Bob prøver at tilbyde et stykke legetøj og vil lege med Sonne, begynder han bare at humpe Bob. Jeg forstår ikke hvorfor! Sonne er hverken aggressiv eller noget, men humper bare Bob mens han ligger med legetøjet. Når så Bob går, snupper Sonne det legetøj.

Kan det være, at han gør det for at irritere ham til at slippe legetøjet? Han hverken knurrer eller andet. Eller er min hund bare bøsse?? :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Har det samme problem her - den lille kan godt efter lidt leg blive forvirret / stresset og derefter bliver han ved med at humpe Walther.

Jeg tager ham stille og roligt ned og afleder med noget andet.... legetøj eller laver en lille kommando sit - dæk - og han får en godbid så er det overfor - for denne gang :-) men ja det er lidt træls.. men tror det er når han kører helt om i gear at det forekommer her.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Helle1985
Har det samme problem her - den lille kan godt efter lidt leg blive forvirret / stresset og derefter bliver han ved med at humpe Walther.

Jeg tager ham stille og roligt ned og afleder med noget andet.... legetøj eller laver en lille kommando sit - dæk - og han får en godbid så er det overfor - for denne gang :-) men ja det er lidt træls.. men tror det er når han kører helt om i gear at det forekommer her.

 

 

Det irriterer mig bare, at de ikke bare leger sammen :S

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Det irriterer mig bare, at de ikke bare leger sammen :S

Det kan jeg godt forstå, jeg synes også det er meget træls!

Jeg holder altid øje med mine når de leger da den lille enten humper eller bider den store, jeg stopper det altid da den store ikke selv kan sige fra. Men ja mega træls. Til gengæld er de perle venner og rigtig søde ved hinanden når de er alene otte timer hver dag ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...