Hop til indhold

Beskrivelse af stress????


Linda
 Share

Recommended Posts

Det var en forening. Vi var kommet der i ca. 15 år, da de begyndte på det "alternative". Der var rigtig mange kursister. Da de på vores foranledning prøvede at få et hold, der trænede mod en prøve, i gang, var der tre, der meldte sig.

Så jeg er til de "gammeldags" træningsmetoder:blink: Heldigvis kan man stadigvæk finde den slags træningspladser.

 

 

Er det ikke bare fordi folk ikke gider det prøve-ræs, men bare vil hyggetræne med deres familiehund ? På vores træningsplads er målet hele tiden træning mod DKK´s LP-prøver. Der er bare ikke nogle der kommer til de prøver...jo altså trænerne selv og så måske en eller to andre...

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke bare fordi folk ikke gider det prøve-ræs, men bare vil hyggetræne med deres familiehund ? På vores træningsplads er målet hele tiden træning mod DKK´s LP-prøver. Der er bare ikke nogle der kommer til de prøver...jo altså trænerne selv og så måske en eller to andre...

 

Jo det er det, men jeg gider godt. Jeg kan godt lide at træne målrettet og ikke "alternativt":-). Men nu er vi flyttet og har fundet et godt sted at træne:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo det er det, men jeg gider godt. Jeg kan godt lide at træne målrettet og ikke "alternativt":-). Men nu er vi flyttet og har fundet et godt sted at træne:-D

 

 

Hæ hæ, jeg gider oz godt. Ikke at jeg ejer skyggen af et konkurrence-gen i min usle krop, men det er sjovt at træne med vaps og så kan man jo ligeså godt få lidt struktur på det og træne op til en prøve :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hæ hæ, jeg gider oz godt. Ikke at jeg ejer skyggen af et konkurrence-gen i min usle krop, men det er sjovt at træne med vaps og så kan man jo ligeså godt få lidt struktur på det og træne op til en prøve :-D

Det er netop sjovt at træne, og for mig er det bedst, hvis jeg træner efter prøve/konkurrence. Jeg synes også prøve/konkurrencedagen er hyggelig, der er ligesom lidt feststemning. Man møder også andre hundeførere og får en snak. :-D

Jeg har også udstillet meget, men det er en anden ånd, der hersker der udstillerne i mellem.:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...