Hop til indhold

Lidt om Bella og hendes madmor


Gæst Ann
 Share

Recommended Posts

Jeg er 24 og bor sammen med min kæreste på 32, vores barn på snart 1 år, der er en lille ny menneskehvalp på vej.

Med til familien høre også Bella, som er en smuk Labrador, og hendes to veninder, kattene Sille og Kronhjort. Derudover har jeg 5 rotter.

 

Både kæresten og jeg kommer fra hjem hvor der altid har været hund, så da vi fik tilbudet om at overtage en dejlig hund, da vores søn var 4 mdr var der ikke andet at sige en JA.

Vi har som børn haft stor glæde af hundene i vores hjem, og den oplevelse skal vores børn også have.

 

Bella kommer fra et hjem hvor der også var børn - og hun er godt opdraget. Så det var lige hunden for et par nybagte forældre - der ikke kunne overskue at skulle "pottetræne" en fræk hvalp.

 

Vores dejlige Bella, har haft nogle slemme oplevelser før vi fik hende, men hun har lært at stole på at vi ikke lader nogen gøre hende ondt - og hun er næsten tillidsfuld overfor fremmede nu.

I starten gøede hun, rejste børste, viste tænder, knurrede og stak halen mellem benene når der kom en på besøg - eller bare hvis vi snakkede med en vi mødte på gaden. Hun gik helt ud af sin gode pels... men alt det har heldigvis ændret sig.

Selvfølgelig giver hun lyd når der kommer nogen, men når vi så har vist at det er ok at de er der - så løber hun hen og snuser - og forventer derefter masser af klap og kæl :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...