Hop til indhold

Alaskan Malamute


Gæst bzp
 Share

Recommended Posts

Min skønne dreng på 2 år kan desværre ikke lide at være alene hjemme - han bider ting i stykker, når kan er alene... derfor søger jeg et nyt hjem til ham, hvor han ikke skal være alene.

Han er blid og skøn og er vild med andre hunde og mennesker, og er vant til kat. Han er en stor dreng på 57 kilo og 70 cm i højden, så han er stærk.

Jeg er meget glad for ham, så det er vigtigt for mig, at han får et rigtigt godt hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min skønne dreng på 2 år kan desværre ikke lide at være alene hjemme - han bider ting i stykker, når kan er alene... derfor søger jeg et nyt hjem til ham, hvor han ikke skal være alene.

Han er blid og skøn og er vild med andre hunde og mennesker, og er vant til kat. Han er en stor dreng på 57 kilo og 70 cm i højden, så han er stærk.

Jeg er meget glad for ham, så det er vigtigt for mig, at han får et rigtigt godt hjem.

 

 

Hvorfor omplacere ? - hvorfor ikke få hjælp til hans problem til at være alene hjemme ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Jeg er enig med FOX - jeg ville også søge hjælp og få ham lært at være alene hjemme, eller måske lære ham at være alene hjemme den halve tid også have en der kommer og er ved ham, som han er tryg ved?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Nu er jeg selv ejer af en Alaskan malamute (dog tæve), og er udmærket klar over at det er en kamp (for mange) at få deres Mutte til at være alene hjemme.

Vi har også kæmpet med det, og er nået i mål. :banan: (vel og mærke uden at bruge penge på nogen udefra, men med at prøve os frem og hjælp her inde fra :klap:)

 

Prøv fortæl hvordan jeres daglige rutine er, en understimuleret Mutte gider bestemt ikke finde sig i at være alene hjemme.

Har han altid haft problemet eller er det kommet sener?

Har i haft ham fra han var 8 uger?

 

Nu kan jeg se du har to hunde - går de sammen når de skal være alene?

 

(Ps. det KUN for at hjælpe jeg spørge efter disse ting og bestemt ikke for at dunke dig i hovedet eller noget)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ville jeg også rigtigt gerne, men det er jo ikke helt gratis, og p.t. har jeg ikke rigtigt penge at gøre godt med...

 

En adfærdskonsulent fra DCH er stort set gratis. Det eneste, du skal betale er kørepenge, hvis du skal have besøg af vedkommende.

http://www.dch-danmark.dk/konsulent/konsulenttjenesten.htm

 

 

Ellers prøv, som Franziska også skriver, at skrive mere om problemet herinde. Her er mange, der har døjet med alene hjemme problemer, så mon ikke de har nogle gode råd og ideer til hvordan du også kan få løst problemet :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...