Hop til indhold

Professionel hundepasning tilbydes, for små racer.


Gæst profhundepasser
 Share

Recommended Posts

Gæst profhundepasser

Jeg husker selv hvor svært det kunne være at finde et sted som kunne give mig ro i maven, når jeg skulle have min elskede Bøf passet, og jeg havde aldrig hjerte til at sætte ham på en pension. Dog fandt jeg nogle faste erfarne private hundepassere som altid elskede at have ham trampende rundt på dem om morgenen, når han ville på morgentur ;-)

 

jeg vil gerne tilbyde at jeres hunde kan få samme følelse af at være på ferie, som I selv får muligheden for at nyde.

 

Jeg er en ung 33 årig kvinde, uddannet hundetræner og adfærdsbehandler, hos Alpha Hundeadfærdsventer i Aalborg. Afsluttet og bestået i Oktober 2010. en 3½ årig diplom uddannelse.

 

Derudover har jeg arbejdet som hundetræner hos Ishøj Brugshundeklub i 1 år, samt kørt min egen succesfulde hundetræning i Emdrup i 4 år: alt lige fra hold for små racer, Unghunde, hvalpe, øvede, agility for begyndere, Rally sjov, Spor træning, Skovturshold og speciel hold for de store stærke racer.

 

Jeg har desuden arbejde som frivillig hos Rødovre Internat og passet en del hunde privat. Jeg er selv vokset op med Rottweilere og havde før en fantastisk dejlig Labrador han.

 

Jeg elsker hunde selskab og jeg har pt noget noget mere tid på hånden, som jeg kan bruge på at hygge mig med jeres hunde, mens I kan have helt ro i maven på ferien eller dage/aftener hvor I ikke kan være hjemme.

 

Jeg er interesseret i at passe små hunde under 10kg, hjemme hos mig selv.

 

Krav til hunden:

Hunden skal have erfaring med at være alene hjemme hos andre, i op til 4 timer. I tilfælde af at jeg skal noget, når jeg har en feriehund over flere dage.

 

Hunden skal ikke være meget gøende, da jeg bor i lejlighed.

 

Hunden skal være over 1½ år

 

Hunden skal have ansvarsforsikring

 

Send mig en email hvis du leder efter et dejligt sted, hvor din hun kan nyde en velfortjent ferie. Vi kan finde ud af om vores kriterier passer sammen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...