Aslan Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 I dag mødt vi en bestefar og hans to børnebørn. Den ene på cykel og hans cykling var ustabil, så jeg valgte at be Aslan om at sætte sig ned indtil de var forbi, og Aslan syntes jo den her dreng var interessant, så han peb lidt. Så jeg siger til Aslan "nej du skal ikke snakke med dem" Hvilket inde i mit hoved jo var fint at sige, men så trækker bedstefaren barnet til sig og går ud i græsset og forbi os (sådan KÆMPE bue forbi os). Så det var ikke det korrekte at sige i den situation...' Men hvad kan jeg sige fremover? Sådan folk ikke bliver helt vildt bange for Aslan men hvor jeg samtidig får gjort opmærksom på at de IKKE skal komme og snakke med os? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Oktober 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2008 Jeg vil tror, at man i den situation helt holder sin mund nemt at sige svært at gøre, I know Hvad de forbipasserende tænker, rager én en høstblomst nemt at sige svært at gøre, I know Skulle de være på vej hen mod dig og Aslan for at snakke, må bare kalde til dem, at I ikke skal snakke/hilse lige nu, da er du er i færd med at træne din hund, men at I gerne vil hilse en anden dag, hvis I vil :blink: Véd godt det er svært - jeg er selv en, der tænker (for) meget over, hvad andre tænker om mig og min hund, og derfor tager (for) store hensyn til de andre op bekostning af min hund - hvilket logisk tænkt er en helt gal prioritering Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2008 Jeg vil tror, at man i den situation helt holder sin mund nemt at sige svært at gøre, I know Hvad de forbipasserende tænker, rager én en høstblomst nemt at sige svært at gøre, I know Skulle de være på vej hen mod dig og Aslan for at snakke, må bare kalde til dem, at I ikke skal snakke/hilse lige nu, da er du er i færd med at træne din hund, men at I gerne vil hilse en anden dag, hvis I vil :blink: Véd godt det er svært - jeg er selv en, der tænker (for) meget over, hvad andre tænker om mig og min hund, og derfor tager (for) store hensyn til de andre op bekostning af min hund - hvilket logisk tænkt er en helt gal prioritering Tjae, det er nok bare det man skal gører :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts