Hop til indhold

Forskellen på hunde og katte mad??


gina
 Share

Recommended Posts

simba er også helt vild med de der små pater til katte :slem: De får en hver to gange om ugen . men har en gang imellem givet lady nogen af simba s god bider den er helt vild med de der tørret små kød strimler . men det nok ikke så godt hun får dem mere så? men det har også kun været et par gange om ugen. men skal jeg lade helt vær med det? hun er jo gammel . og vis det skader hendes hjerte , det må det bestemt ikke.

 

Jeg tror skam ikke det skader Lady med nogle strimler af tørret kød. Man kan købe tørret kylling både til hunde og katte, den eneste forskel er at stykkerne er mindre når der er en kat på emballagen, end hvis der er en hund på emballagen :lol:

 

 

Nu jeg tænker over det, er detså noget med at hunde kan få urinsten hvis de lever af kattemad, eller er det noget jeg har bildt mig selv ind at have læst et sted?

 

Det kan godt være. Hvis kattemad primært består af protein kan hunde danne struvitsten hvis de ikke tåler protein særlig godt (eller ihvertfald den indistruelt tilsatte protein). Jeg tror ikke Ninja ville kunne tåle at spise kattemad, hun skal have specielt foder med lavt protein-indhold, ellers danner hun krystaller i urinen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...