Hop til indhold

omplaceringshunde to søde labrador


Gæst ramir
 Share

Recommended Posts

På grund af min mors kræftsygedom skal vi finde et nyt hjem til to dejlige Labrador hanhunde.

Hundene befinder sig i 4450 Jyderup. Du henvende til mig på min mail ramir(snabelA)sol.dk eller tlf: 40 29 37 63

Begge hunde har gået i en flok af 5 hunde og har ikke udvist problemer i forbindelse med dette. Heller ikke fremmede hunde har tidligere givet problemer, men de har heller ikke mødt så mange.

 

IMG_4791.jpg

Mickey:

3½ årig hund som er født den 20/10-2010 . Han er en sød og venlig hund som trænger til at blive opdraget lidt med hensyn til at gå tur i snor, men han er lydhør og lystrer. Pga. manglende stimulering har han desværre fået en dårlig vane med at bide i ting, men omfanget af dette mindskes eller måske forsvinde når han får tyggeben osv og den rette stimulering.

 

IMG_4786.jpg

Lille hund: (…klar til at blive omdøbt af hans nye ejer :-))

Ung hund som er født den 12-07-2012. Han er en sød og venlig hund, som pga. af mine forældres situation desværre ikke har prøvet så meget og kan derfor virke lidt forsigtig og nervøs men på ingen måde aggressiv. Hans personlighed gør at jeg søger en person med erfaring fra andre hunde og som har tid og tålmodig til at arbejde med ham. Til gengæld får du en hund som knytter sig meget til dig.

Hundene koster omkring 700 kr. som går til en vaccination inden du får hunden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...