Hop til indhold

transport af hund fra DK-NO


Gæst Schalley
 Share

Recommended Posts

Gæst Schalley

Hey alle sammen.

 

Min mand og jeg flytter til Norge til August/September, og vi har den dejligste Jack russell tæve.

 

Hvordan får vi nemmest hende med op til Norge?

Jeg tænker at flyve til Oslo med SAS

- deres regler er at hundes rejsekasse max må være 40x25x23 cm

 

Kan en Jack Russell være i den størrelse kasse? (Sally er en velprobertioneret tæve, der vejer 7 kg og har en middel højde.)

 

Vh,

Liselotte

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for det :)

 

Giver du din hund noget naturligt beroligende

 

nej, hun er vandt til og køre bil, så hun lagde sig bare stille ned første gang hun fløj. Dog brugte jeg et par uger på at gøre hende fortrolig med den nye taske, tror det hjalp til at hun følte sig tryg. Brugte den også på biltur og bustur, nogen gange lukket taske andre gange åben.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Schalley

Ja det har jeg læst..

 

Vi bruger dit trick med at gøre hende fortrolig med tasken. Hun er i forvejen vant til at være med ud og køre, så det skal nok gå stille og roligt :)

 

Andre tricks du vil dele? :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det har jeg læst..

 

Vi bruger dit trick med at gøre hende fortrolig med tasken. Hun er i forvejen vant til at være med ud og køre, så det skal nok gå stille og roligt :)

 

Andre tricks du vil dele? :)

 

Ja husk at tage en af de der vogne inde i lufthavnen :mrsgreen: det er så hyggeligt at have hende sittende der, mens jeg går rundt og får tiden til at gå :lun: Første gang vidste jeg ikke hvor de var, og var heeelt smadret i skulderen da jeg nåede frem :stupid: :lol: Men det nok bare mig der er så dum :mrsgreen:

 

Jeg kan ikke altid få hende til at lægge sig ned i tasken, når jeg har sat hende under sædet, men så lægger jeg et par super gode godbidder i bunden og så kan jeg nå og lukke den uden at hun stresser :5up:

 

Jeg har desuden altid en flaske vand til mig selv, og så finder jeg et papkrus til hende i lufthavnen.

 

Hun sidder altid i tasken i lufthavnen, men den er åben det må man godt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...