Hop til indhold

Hundepension Vestsjælland/Holbæk


Konrad
 Share

Recommended Posts

Jeg er ny på tråden herinde og glæder mig til at drage nytte af al jeres visdom og håber selv at kunne bidrage.

 

Min mand og jeg har anskaffet en dejlig schæferhvalp som d. 27/5 bliver 6 måneder. Han er en fantastisk hund. Glad, legesyg, fræk og lærenem :-D

 

Nu skal vi på ferie her i juni måned og vi søger derfor en hundepension som kan tage sig af vores 'lille' guldklump.

 

Vi bor i Holbæk og det ville være herligt hvis vi ikke skulle køre så langt, men det vigtigste er at der bliver taget sig godt af ham og han ikke bliver

overladt helt til sig selv.

Jeg har læst de fleste tråde herinde men synes ikke jeg kan finde nogen pensioner i nærheden af Holbæk.

Jeg har kig på Elsang hundepension i Ølsted og skal også op og kigge på den, men ville godt have alternativer specielt hvis de ikke har plads i perioden.

 

Har nogen herinde erfaringer (dårlige/gode) med hundepensioner i Vestsjælland nær Holbæk så vil jeg blive rigtig glad hvis I gider skrive lidt om dem.

 

På forhånd tak

 

Konrads mor Anette

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok. Hvad er i nærheden af Holbæk?

 

Hvor langt er i villige til at køre efter en god pension? Og så lige, I er nok en kende for sent ude til at få en af de gode pensioner.

 

Vi har lige haft vores knægt her http://www.storebaelthundehotel.dk/ i 3 dage og han var rolig og velafbalanceret da han kom hjem igen, på trods af at han ikke har prøvet det før. Vi fik en udførlig beskrivelse af de oplevelser han havde haft og hvordan han havde spist osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, vi er jo sådan set villige til at køre til Ølsted mellem Fr.sund og Fr.værk så en pæn bid er vi villige til at køre. Det ville dog være rart hvis det var tættere på.

Jeg har kigget på Storebæltshundehotel og bliver lidt bekymret over at man kan købe et ophold uden luftning af hund. Det kan tilkøbes men efter min mening burde det være inkluderet i prisen som udgangspunkt.

 

Der er stor forskel på de enkelte hundepensioners hjemmesider og bare fordi hjemmesiden ikke er så uddybende er det jo ikke ensbetydende med den er dårlig. Derfor dette opslag :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...