Hop til indhold

Karla søger nyt hjem


Karlas mor
 Share

Recommended Posts

Det er med sorg i sindet at jeg nu prøver at finde et nyt hjem til min hund Karla.

Karla er en blanding ml. en Jack Russel Terrier og en Shit Tzu. Hun er knap 1 år (har fødselsdag den 26/10).

Jeg er nødt til at finde et nyt hjem til hende, da hun ikke er god til at være alene hjemme.

Det er Karlas eneste problem, for hun er ellers den mest fantastiske hund. Hun er sød, nem og vældig kvik og lærenem. Med den rette træning kan det også være, at hun kan lære at være alene, men jeg må desværre erkende, at jeg ikke har tiden. Er alene med mine tre drenge hver anden uge, og har fuldtidarbejde. Det er ikke fair overfor Karla at vi beholder hende.

 

Karla er glad for ALLE hunde og mennesker. Er vant til børn (mine er 4,8 og 11 - og hun har ofte været sammen med endnu yngre børn uden problemer).

Karla er rigtig god til at aflæse andre hunde, og har derfor aldrig haft problemer - alle kan lide hende.

Hun er meget legesyg - og også lidt "jagtivrig" (forstået på den måde, at hun elsker at løbe efter katte, fugle etc.).

Hun kan godt løbe løs og kommer når man kalder (medmindre der er et andet dyr!). Jeg er sikker på, at med træning vil hun kunne lære en hel masse. Jeg har tidligere både gået til hvalpetræning og klikkertræning og trænerne har altid sagt, at Karla er en meget lærenem og kvik hund.

 

Karla er meget kælen og har været vant til at komme i sofaen. Hun elsker at blive nusset.

 

Skriv endelig, hvis I vil vide mere.007.jpg

021.jpg

020.jpg

131.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Hej Karla og familie!

Vi er et ægtepar, som nærmer os efterløns/pensionsalderen, og den 1 december flytter vi til Præstø i et hus langt ude på landet. Vi har før haft hund, men her hvor vi har boet de sidste 11 år, og nu flytter væk fra, er husdyr ikke tilladt. Så nu hvor vi har mulighed for det, vil vi rigtig gerne have hund igen. - Og Karla ser ualmindelig charmerende, klog og fræk ud, så vi tror og håber, at hun passer rigtig godt ind i vores familie - vi glæder os til at se, om I og Karla finder os egnede til at passe på hende i fremtiden.

Hilsen Anders og Pia

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej igen.

 

Familien har desværre lige meldt tilbage, at det ikke gik med deres hund og Karla, da deres hund er meget jaloux.

Hvis I stadig er interesserede må I gerne skrive på min mail: [email protected]

Så kan jeg også fortælle mere om hende.

 

Mvh Catrine

 

Jeg tror at du skal prøve at sende dem en privat besked:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Catrine!

Har du modtaget en mail fra os i dag? Vores mail er komplet ude af drift, så nu skriver jeg til dig gennem hundeforum, og du må godt svare tilbage herigennem. Ja, vi er stadig interesserede i at modtage søde Karla. Hvis det her maileri ikke fungerer, kan vi måske telefonere sammen. Bor I her på Sjælland ?

Hilsen Anders og Pia

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...