Hop til indhold

Ferie med hvalp


LunasMor
 Share

Recommended Posts

Min kæreste og jeg har snart halvanden måneds ferie, hvor vi ikke har andre planer end at lave alle de små ting man ikke har tid til i hverdagen (læse bøger, slibe stuebordet, rydde ud i kælderen osv.) og besøge min kærestes forældre i deres sommerhus. Da vi for nyligt også er blevet hvalpe ejere kunne jeg godt bruge noget inspiration på hvad man kan lave med sin hvalp af ferie agtige ting?

 

Hvalpetræning, turer på stranden og i skoven osv. kommer vi helt sikkert til at bruge tid på. Vi har også snakket om at tage ud og sejle i kano, men tænke at det er nemmere og sjovere for alle når hun er ældre? Vi skal vænne os til en ny livsstil som hundeejere, så alle bud er velkomne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer mest an på, hvordan hvalpen er. Nogle hvalpe vil elske alle de ting, du nævner.. Men hvis hvalpen er lidt forsigtig, så har den måske mest brug for at blive tryg i de nærmeste omgivelser..

Hvor længe har I haft hvalpen? Hvad er det for race®?

Og hvordan går det med at være alene hjemme?

 

Hvis det er en tryg og glad og nysgerrig hvalp, så kan hun da også komme ud og sejle.. Hun skal måske lige lære at svømme først...

Der er så mange spændende ting i den store verden, så hvis hun er med på det, så er der masser af ting, I kan opleve sammen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er 9,5 uger gammel, engelsk springer spaniel. For hver dag der går tager hun store skridt med hvad hun kan og tør :)

 

Hvad vi skal lave med hende kommer selvfølgelig an på hende, men tror egentlig også bare jeg gerne vil hører forslag til hvad I andre laver med jeres hund, så kan vi jo altid sortere og prøve af hen af vejen. Måske laver I nogle ting som jeg aldrig har tænkt over før at man kunne lave med sin hund :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Vi lejede sidste år et sommerhus hvor der var tilladt at have to hunde med ;-) vi gik lange ture ved stranden i skoven. Hundene elskede det ;-)

 

I år har vi ingen planer, vi vil dog køre ud med hundene. Det gør vi faktisk ikke til daglig da går vi hjemmefra og ud som regel. Vi gider ikke rigtig køre langt efter en lang arbejdsdag ;-) Vi vil i skovene rundt omkring i Sønderjylland, til stranden, også bare hygge.

 

Eller hvad man lige finder på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...