Hop til indhold

Diesel


PiaJ
 Share

Recommended Posts

Ih, hvor er han blevet stor allerede. Synes lige du har fået ham :shock:

 

Han ser vildt skøn ud :lun:

 

Ja han vokser jo for vildt, hvalpen er jo helt væk, altså ihvertfald uden på inde i hovedet er det en anden sag :blink:

 

Og han er rigtig skøn, men jeg har godtnok fået noget at se til lad os bare sige at han er ret livlig :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor han skøn :lun:

 

Nøj en lækker bamse :lun:

 

Tak :lun:

 

Tænk engang han allerede er 10 mdr!

Men sikken en lækker krammebamse! Hvordan går det med ham, kom du på et godt hold i klubben eller træner I stadig lidt selv? Og er han stadig en bandit, eller begynder der at finde loidt fornuft ind?

 

Ja tiden går stærkt, ja jeg er kommet med på et hold med dem som jeg helst vil træne med. Han er en rigtig bandit men han elsker at træne og lege, så skal jeg bare lige vende mig til at han indimellem hænger i mine ærmer, vest og ja i bedste schæfer stil køre ret meget op, men hey så er der da noget energi at arbejde med :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :lun:

 

 

 

Ja tiden går stærkt, ja jeg er kommet med på et hold med dem som jeg helst vil træne med. Han er en rigtig bandit men han elsker at træne og lege, så skal jeg bare lige vende mig til at han indimellem hænger i mine ærmer, vest og ja i bedste schæfer stil køre ret meget op, men hey så er der da noget energi at arbejde med :blink:

 

Fedt du er kommet på det hold!

 

Der sq noget min schæfer ikke har fattet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...