Hop til indhold

Dejlig dansk spids søger nyt hjem


Siiigne88
 Share

Recommended Posts

Vores dejlige danske spids, Nemo, søger er nyt hjem. Nemo er 1 år gammel, kastreret. Han er venligheden selv. Ingen problemer med andre hunde eller mennesker. Jagter ikke mindre dyr, fx katte. Han er så børnevenlig som man kan blive. Vi har en datter på 2. Aldrig problemer. Lader hendes legetøj være, hvis han får besked på det. Vi har ikke trænet med ham. Men han kan de basale ting som sit, dæk, kom, bliv mm. Men kan godt mærke hans alder spiller ind. Skal nogle gange lige have tingene afvide to gange :) han er renlig, sover om natten og kan være alene hjemme uden problemer. Vi er rigtig kede af at måtte tage denne beslutning, men der er nogle omstændigheder der desværre gør det umuligt for os at beholde ham. Han vil elske en familie der er aktiv, vil træne hund eller der er en anden hund. Men det er ikke et must. Kunne han være noget for dig???

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih altså :) Han lyder jo skøn :) Det er MEGET fristende

 

Jeg drømmer om to hunde, men synes ikke jeg skal nu. Men jeg har skrevet til dig i den anden tråd - jeg vil rigtig gerne forsøge at hjælpe dig videre hvis det er. Kan se han er kastreret, men derfor vil jeg gerne forsøge at hjælpe dig alligevel. Jeg skal gerne spørge rundt omkring også.

 

Foto sættes ind ved at klikke på billedikonet - herefter kan du vælge "fra din computer" - vælg filer og opload filen

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih altså :) Han lyder jo skøn :) Det er MEGET fristende

 

Jeg drømmer om to hunde, men synes ikke jeg skal nu. Men jeg har skrevet til dig i den anden tråd - jeg vil rigtig gerne forsøge at hjælpe dig videre hvis det er. Kan se han er kastreret, men derfor vil jeg gerne forsøge at hjælpe dig alligevel. Jeg skal gerne spørge rundt omkring også.

 

Foto sættes ind ved at klikke på billedikonet - herefter kan du vælge "fra din computer" - vælg filer og opload filen

 

Har godt set du også har en dejlig en af slagsen. Havde sådan håbet du ville have ham. Lyder som et fantastisk sted af være hund :) du må meget gerne høre dig lidt rundt. Tak.

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er Nemo :) Håber det er ok jeg smed dem ud for dig ?

 

n1.jpg

 

n2.jpg

 

n3.jpg

 

n4.jpg

 

Jeg har sendt ham ud i netværket og til formand for selskabet også plus de opdrættere jeg kender, da de måske kan hjælpe Signe. Jeg har sat din mail på

 

Han er godt nok sød :lun: Men indtil min mand er hjemme kan vi ikke. Det ville ellers være et supermatch med to hvide banditter :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...