Hop til indhold

Hundetræning med 8 årig hund?


Gæst Kille
 Share

Recommended Posts

Hej alle.

 

Jeg har fået denne dejlige Beagle hanhund på 8 år.

 

Jeg kunne godt tænke mig, at gå til noget hundetræning med den f.eks. lydighed.

Planen er, at jeg senere gerne ville gå til noget sportræning med den. Men jeg tænker, at det var en god måde at lære hinanden at kende på ved at gå til alm. lydighedstræning.

 

Men - findes sådanne hold - og hvor finder jeg dem henne? Og kan sådan en lidt "ældre" herre deltage på sådanne hold?

 

Mvh

Rikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig.. :lol:

 

Jeg bor i nærheden af Roskilde og Fr.sund. (Nordsjælland)

 

Mvh

Rikke

 

Selvfølgelig kan du gå til træning med en ældre herre. Du skal bare være opmærksom på hans signaler, og sørge for at han bliver varmet op og ikke bliver kold efter træning. Jeg vil jo selvfølgelig anbefale beagle klubben :)

 

Her er en oversigt over træningspladserne (eller instruktørene, men kontakt dem og hør hvor deres pladser er):

http://www.beagleclub.dk/dressur/instruktoerer.asp

 

Beagleklubben arrangerer jo også schweiss, super aktivering til beaglerne, det kan jeg varmt anbefale:

http://www.beagleclub.dk/schweiss/schweiss.asp?Region=Schweiss

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså - nu har snuset lidt inde på Beagle klubbens hjemmeside.

 

Det der schweiss træning. Min hund har prøvet det en gang før og syndes selvfløgelig det var skønt. Men det har jeg jo aldrig. Kan man bare dukke op eller er der specielle krav man skal opfylde. Kan ikke lige umidlbart se nogle på hjemmeside.

 

Der er nemlig noget i mit nærområde. Så overvejer at melde mig til det.

 

Mvh

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså - nu har snuset lidt inde på Beagle klubbens hjemmeside.

 

Det der schweiss træning. Min hund har prøvet det en gang før og syndes selvfløgelig det var skønt. Men det har jeg jo aldrig. Kan man bare dukke op eller er der specielle krav man skal opfylde. Kan ikke lige umidlbart se nogle på hjemmeside.

 

Der er nemlig noget i mit nærområde. Så overvejer at melde mig til det.

 

Mvh

 

Nej du kan bare møde op, men du kan også sende dem der står for det i dit nærområde en mail og lige høre. Eller ringe til dem, så de er klar over at du er ny :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...