Hop til indhold

Hvordan foregår et skue egentlig ...


 Share

Recommended Posts

VG... Excellent bliver ikke uddelt på skuer.. Hvis de uddelte excellent, skulle de også uddele Cert.. Men det kan man ikke få på skuer...

Og VG det får hun da så let som ingenting :mrgreen:

 

Det vidste jeg da egentlig godt... altså det med certerne og skuer ... og ja - mon ikke hun kan hive en lille vg ud af en dommer - selvom han nok ikke er decideret lillehunde dommer :roll: ...

 

Nu har jeg så et andet spørgsmål:

 

Skal hundene på bord i store ring?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vidste jeg da egentlig godt... altså det med certerne og skuer ... og ja - mon ikke hun kan hive en lille vg ud af en dommer - selvom han nok ikke er decideret lillehunde dommer :roll: ...

 

Nu har jeg så et andet spørgsmål:

 

Skal hundene på bord i store ring?

Åh hun kan nok godt hive et vg ud... Hvis du hoster på dommeren opdager hun aldrig at Bella ikke er racetypisk :mrgreen::roll::blink:

 

Nogen gange kommer de på bordet i stor ring, men det er yderst sjældent på skuer... Atmosfæren er meget mere afslappet på et skue.. Men det er god træning.. Både for hunden og for handleren:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh hun kan nok godt hive et vg ud... Hvis du hoster på dommeren opdager hun aldrig at Bella ikke er racetypisk :mrgreen::roll::blink:

 

Nogen gange kommer de på bordet i stor ring, men det er yderst sjældent på skuer... Atmosfæren er meget mere afslappet på et skue.. Men det er god træning.. Både for hunden og for handleren:rolleyes:

 

Jeg spørger fordi jeg satser på selv at handle hende ... MEN jeg må ikke bære hende :roll: - Det tror jeg godt jeg kan sige til dommeren i den lille ring - og på en eller anden måde komme omkring det ... men det tror jeg er lidt sværere i store ring ...

 

Ellers må de jo smide os ud af skuet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg spørger fordi jeg satser på selv at handle hende ... MEN jeg må ikke bære hende :roll: - Det tror jeg godt jeg kan sige til dommeren i den lille ring - og på en eller anden måde komme omkring det ... men det tror jeg er lidt sværere i store ring ...

 

Ellers må de jo smide os ud af skuet :mrgreen:

:mrgreen: det gør de ikke... Ringsekretæren kan løfte hende..eller Henrik...
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg spørger fordi jeg satser på selv at handle hende ... MEN jeg må ikke bære hende :roll: - Det tror jeg godt jeg kan sige til dommeren i den lille ring - og på en eller anden måde komme omkring det ... men det tror jeg er lidt sværere i store ring ...

 

Ellers må de jo smide os ud af skuet :mrgreen:

 

Der er som regel ikke nogen decideret store ring. Der er to ringe, og så samles man i den ene når fælleskonkurrencerne starter. De gange vi har været afsted har de kun været på bordet i racekonkurrencerne, ikke i fælleskonkurrencerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har vi været afsted - og Bimsen blev som ventet bedste tæve i racen og Bedst i Racen (hun var jo eneste løve) - og jeg kom mig over min store-ring-fobi men blev ikke udtaget som en af de 4 BIG-vindere - desværre - men hun gik rigtig godt :)

 

Nåja - og mit problem med, at jeg ikke måtte bære hende - det løste dommeren da for mig, da jeg sagde, at jeg var blevet opereret og om det var ok, at min mand bar hende op og ned - så sagde han, at det ku han da gøre ;D ... så var det jo på plads.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...