Hop til indhold

Så skete det endelig!


Claudia2500
 Share

Recommended Posts

Så skete det endelig :lun:

 

Inca og min svigermors hvalp, Cody, har set hinanden ad de sidste par dage. Inca har jo ikke rigtig leget med andre hunde meget længe, grundet hendes ben.

 

Hun var meget jaloux i starten, men med en masse fokus kun på hende og en hundehvalp der er rigtig dygtig til at læse hendes signaler, fik de endelig leget sammen i morges og kan nu gå rundt sammen uden problemer :hjerte: Den lille lort har endda bidt hende i patterne og haserne, og Inca accepterer det bare og vil så gerne lege med ham :lun: Så nu skal jeg ikke være bange for at anskaffe mig en hvalp mens vi har Inca, det er så dejligt :5up:

 

Og så hvalpe spam + video :mrgreen:

 

DSC_0193.jpg

 

DSC_0213.jpg

 

DSC_0235.jpg

 

DSC_0241.jpg

 

DSC_0242.jpg

 

Da de lå og sov sammen i går aftes :-)

 

DSC_0253.jpg

 

Og SÅ, da Inca havde sit sædvanlige morgen legeflip, SÅ blev der leget :mrgreen:

 

 

[video=youtube;dpN-qLesWkU]

 

Og en dygtig Cody der allerede har lært en masse ting :hjerte:

 

 

 

Puuuha, det er hårdt at passe hundehvalp :lol:

 

DSC_0263.jpg

DSC_0199.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er SÅ mærkeligt at se Inca være "den store" :lol: min svigermor's nu (desværre) afdøde rottweiler har jo altid været ældst og har opdraget på Inca, nu er det hende der opdrager lille Cody, og jeg ser så mange moder instinkter komme frem i hende, havde aldrig troet at hun havde det i sig :hmm: Han får seriøst lov til ALT, dog ikke at humpe hende, så siger hun pænt fra, men ellers har han ret lang snor og er en rigtig drillepind:drille:

 

Jeg smelter lidt :lun:

 

DSC_0313.jpg

 

DSC_0314.jpg

 

Der kører "Turner&Hooch" i tv'et, det syntes de var meeeeeget spændende :mrgreen::hjerte:

DSC_0316.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...