Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Appelsiner og hasselnødder??

Featured Replies

Besvaret

Jeg har læst flere steder men helt klart linet fra samme oprindelige artikel og har brug for et klart svar.. vores dejlige hund er fuldstændig ekstatisk tosset med hasselnødder og Clementiner/appelsiner.. nu har jeg jo læst i denne artikel at nødder og appelsiner er direkte FARLIGE for hunde.. er det sandt? Eller kan jeg med ro i maven give hende en appelsinbåd eller 3? Og hvordan med de nødder? For de har hun virkelig hygget sig med.. vi har et stort hasseltræ/busk i haven og hun kan selv dele skallen fra og kun spise selve nødden ☺

Besvaret

Nødder har jeg også hørt er giftige for hunde. Men har ikke hørt det med citrusfrugter. Min den yngste får af og til lidt klementin.

Besvaret
  • Forfatter

Det er også den artikel fra samvirke jeg har læst.. men der står både appelsiner og nødder...

Besvaret

Mine beagler får også lidt kelmentin i ny og næ - noget der svarer til 1 båd - men de får det ikke hver dag. Min yngste beagle går ombord i troldhassel nødderne - han deler selv skallen fra og æder nødden. Et par stykker eller 3 sker der ikke noget ved - men vi er begyndt at pille dem af for ellers plukker han nødderne selv.