Hop til indhold

Hvordan går det med Bella??


Aslan
 Share

Recommended Posts

OOOOoooh Bellas mooooooooaaaar?......tør man næsten spørge hvordan det går med kingsmoor????

 

 

Aslan støvsuger det meste af hans fodder, lige nu løber han rundt ude på græsplænen med snuden i jorden for at finde sit mad :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

OOOOoooh Bellas mooooooooaaaar?......tør man næsten spørge hvordan det går med kingsmoor????

 

 

Aslan støvsuger det meste af hans fodder, lige nu løber han rundt ude på græsplænen med snuden i jorden for at finde sit mad :mrgreen:

 

 

Nej, det er stadig ikke for godt meddet spisen,men der kommer da lidt ned, nu prøver jeg at lade hende sulte:confused: lidt indimellem og så spiser hun ca ½ delen af det hun gerne skulle, jeg har i dag modtaget prøver fra petsholistic (Eagle Pack) så nu prøver vi det i morgen Så må vi se, håber sådan på det snart lykkes at finde det rigtige for hende.

dejligt at høre Aslan vil spise nu :5up:fortsat held og lykke.:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: nu håber jeg i finder løsningen i alle de prøvepakker.

 

 

Men jeg mener at mange roser eagel pack op over begge ører.

 

 

Håååååber,,,,,,nu. bella har spist ½ prøvepakke her til morgen, har ellers ikke spist morgenmad meeeeeeeeeeeget længe,

ved ikke om det også kan ha noget at sige hun nu får maden et nyt sted i køkkenet, men hååååååååååååååååååååber :klovn: har nu en stor pose af det fra sidste uge til samlingen :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jae, det er noget træls noget!

I kender ikke nogen der vil bruge det som godbidder evt.?

 

Så må vi jo til at krydse fingre igen :blink:

 

ved ikke om det er dit krydsen fingre der hjælper, men i aften har vi også spist lidt eagel pack å hvor dejlig, ja det er ikke altid der skal så meget til at gøre os glad.:klap2:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

ved ikke om det er dit krydsen fingre der hjælper, men i aften har vi også spist lidt eagel pack å hvor dejlig, ja det er ikke altid der skal så meget til at gøre os glad.:klap2:

 

 

Jamen så må jeg jo binde mine fingre i kryds :mrgreen:

 

 

Det er nu heller ikke skidt at der ikke skal så meget til at gører en glad, og jeg kender det så rigeligt. Bare der var røget 1/3 del ned var man over lykkelig i det her hjem :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jubiiiiiiii:klap2:Bella spiser(endnu) i dag er vi kørt de 60 km for at købe hundemad, PetsholisticPeagel pack, og hun spiser det er en fornøjelse, at se, så nu håber vi der er fundet det rigtige,:5up:

 

 

Det var dejligt at hører :kys:

 

 

Vi slipper for at kører 60 km, Aslan spiser nemlig stadig sit eukunuba, han er endda gået med til at få noget af det ude på græsplænen :klap2:

 

Jeg tror vi blev heldige :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja tak,:vinken: det går stadig fint, og skal der spises hurtigt, så fik vi en dåsemad med, hvor bella må få 2 spsk. om dagen blander jeg det i, så når jeg dårlig ind i stuen før maden er spist,:5up: så overvejer nu om vi engang skulle prøve at blande det mad hun ikke ellers vil spise deri :?::?:

hvordan går det med Aslan og spise, ja de kære:ae:vovser

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at hører at hun spiser.

 

 

Aslan klør stadig på, han får mad ude på græsset om morgenen, det han ikke gider, det spiser skaden. Men den er ikke vellidt i Aslans have :evil:

 

Vi kan godt li den, den tagr aslans overksydende fodder og så slipper vi for rotter :mrgreen:

 

 

 

 

 

Men gud hvor er en hund der spiser sin mad hyper :shock:

Det er jo helt vildt alt den energi drengen har nu :klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

dejligt at vi kan være heldige :5up:ja jeg syntes også bella har fået mere energi ,også inde,

og i øjeblikket kan ingen gå forbi huset ,vejen parkeringspladsen ,lyskæder ude ikke være tændt, uden hun gør vildt, hele dagen, det er stået på de sidste 2 dage, så nu er der noget nyt at tænke på/gå i gang med. ØV:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

dejligt at vi kan være heldige :5up:ja jeg syntes også bella har fået mere energi ,også inde,

og i øjeblikket kan ingen gå forbi huset ,vejen parkeringspladsen ,lyskæder ude ikke være tændt, uden hun gør vildt, hele dagen, det er stået på de sidste 2 dage, så nu er der noget nyt at tænke på/gå i gang med. ØV:vinken:

 

 

Gud hvor sjovt, Aslan er også begyndt at gø mere, men det må jo være fordi de har energien - og derfor måske skal aktiveres mere?

 

Jeg er igang med at afprøve diverse ting.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gud hvor sjovt, Aslan er også begyndt at gø mere, men det må jo være fordi de har energien - og derfor måske skal aktiveres mere?

 

Jeg er igang med at afprøve diverse ting.

 

 

Ja det var da sjov nok,:-P men jeg modtager gerne nogle af dint afprøvet diverse ting. :5up: bare de søde lys i træet ude i haven kan Bella komme i tanke om at gø a kl.21:confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det var da sjov nok,:-P men jeg modtager gerne nogle af dint afprøvet diverse ting. :5up: bare de søde lys i træet ude i haven kan Bella komme i tanke om at gø a kl.21:confused:

 

 

I går gøede han mindre, om morgenen legede vi ude i haven i 15 min tid, han fik sin morgen mad på fliserne (nogen tabte skålen :oops: ) og da jeg kom hjem gik vi en riiiigtiiiig dufte tur.

 

Vi legede også indenfor da kæresten kom hjem. Og Aslan gøede ude i haven, men havde lidt nemmere ved at frigøre sig for gøen end de andre dage. Og i morges gøede han overhovedet ikke :mrgreen: lige indtil bolden skulle have skæld ud, men der var den efter 7:30 :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...