Hop til indhold

stimulering af h alp


Anettesb
 Share

Recommended Posts

Så der bare 1 uge til Zorro flytter ind...

 

Opdrætter har lige sendt mail om at ejerskifte papirer er lavet... alt går bare stille og roligt i orden.

 

Må dog nok indrømme at jeg er spændt på at skulle havde min første egen hvalp, men også er vant til bare at omgås dyr... og samtidig Thja opføre mig som om jeg venter en baby, fordi Zorro skal havde det godt - bare rolig glemmer ikke han er en hund.

 

Jeg ved godt at lige nu skal verden bare opleves, og han skal sove en del, og nej en hvalg skal ikke motioneres, men opleve .... jeg ved også han er lidt en filosof, der både sider og tænker mens han studere ting, men lige så gerne kaster sig ud i leg og for at undersøge nyt.

så vi vil tage det stille og roligt og opleve verden i vores tempo, mens vi stadig får set folk med hjelm, andre hunde, sjove dyr, kørt med tog og sejlet ovs.

 

Men måske der noget jeg ikke har tænkt på kan være super for ham at vi gør sammen, noget der kan give ham balast til voksen livet?

har nogle ting som boldbassin fra børn og tunnel med knitre til sanse stimulering.... og en lyd cd så han kan høre primært fyrværkeri.

ser det lidt som de sanglege m.m. man laver i vuggestue og børnehave, som forbereder på næste trin, men skal bare være en del at vores hverdag.

 

Så ideer gode råd... skyd løs.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...