Hop til indhold

Artikelserie om hundeloven: ejer søges


Lenschow
 Share

Recommended Posts

[h=1]Hundeejer søges til artikelserie om hundeloven[/h]Jeg arbejder på en artikelserie om hundeloven.

 

I den forbindelse søger jeg en ejer, der bor i Viborg Kommune, og som enten har oplevet at få sin hund overfaldet af en anden hund (skambidt eller skader af en karakter tæt på skambidsparagraffen) eller en ejer, der har mistet eller været tæt på at miste sin hund pga skambidsparagraffen eller en bidepisode, der ligger tæt på skambid set ud fra skadernes karakter.

 

Der behøver ikke være tale om forbudte hunderacer, men hvis der er, så kontakt mig alligevel.

 

Kontakt mig også, hvis du vil vide mere og overvejer, om jeg kunne bruge dig og din hund til artikelserien. Du kan læse artiklen igennem før tryk, da jeg har forståelse for, at det kan berøre dig dybt, hvis du har haft oplevelser af denne karakter.

 

Min mail er [email protected]

Jeg kan også kontaktes på [email protected]

 

send dit telefonnummer og by samt navn og kort beskrivelse af episoden

 

Spred gerne ordet, hvis du kender en ejer, der bor i Viborg Kommune, og som kunne overveje at deltage. Jeg søger ikke kun fra Viborg by men hele kommunen.

 

MVH

 

Helle Lenschow

Journalist

Viborg Stifts Folkeblad/Viborg Nyt

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...