Luna123 Skrevet Februar 9, 2017 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2017 Luna er 8 år og søger et nyt blivende hjem. Hun er meget nem, stille og rolig og elsker selskab. Desværre har vi ikke længere mulighed for at beholde hende. Vi bor ved Horsens. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hga Besvaret Februar 9, 2017 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2017 Hej vil høre om Luna kan med andre tæver. Har en chihuahua tæve på 5 år som desværre blev alene hund da jeg måtte aflive hendes søster mellem jul og nytår. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Luna123 Besvaret Februar 10, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2017 Det er jeg ked af at høre. Luna kan normalt godt med andre tæver. Mine forældre har 2 tæver (en pomeranian og en papillion) dem kan hun godt med. Hun skal lige vænne sig til det. Men tror bestemt ikk, det er et problem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hga Besvaret Februar 11, 2017 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2017 Hej igen Er det muligt jeg kunne ringe til dig i dag sidst på eftermiddagen. Hvis du vi sende dit nummer. Har du billeder af Luna. Du kan også få mit nummer så kan du sende billeder der til 22737694. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Betina Besvaret Maj 20, 2017 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2017 Hej. Har du fundet nyt hjem til Luna? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ullebulle Besvaret Marts 9, 2018 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2018 Har du fundet en familie til Luna ? Hvis ikke er jeg meget interesseret Mvh ulla Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts