Hop til indhold

Hundepasning i privathjem tilbydes!


Emmadawall
 Share

Recommended Posts

Hej jeg hedder Emma, jeg er 17 år og bor I Holbæk. Hvis nogle her inde kunne have brug for pasning af jeres skønne hunde, tilbyder jeg pasning I hjemmet. Alt efter hvor I Danmark I bor osv. Kan han/hun også blive passet hos jer, hvis hunden er tryggest ved det :) Kan selvfølgelig også vande planter / passe hus hvis I er væk I længere tid.

Jeg har selv to katte, så derfor er det et krav at hunden skal kunne tolerere dem hvis den skal passes hos mig, og derudover skal hun/han kunne være alene hjemme I nogle timer om dagen. Jeg har tideligere passer forskellige små og mellemstore hunde (cockerspaniel, Chihuahua, blandingshunde) for andre familier. Jeg har altid ønsket mig en hund, men da jeg ved mit liv ikke er stabilt nok til en fast hund lige nu, synes jeg det kunne være så dejligt at passe nogle I stedet for.

Hvis I har nogle spørgsmål må I endelig skrive en kommentar eller sende en besked. :-)

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...