Hop til indhold

Rytme i hundeholdet


PBC
 Share

Recommended Posts

1 time siden, PinPoynter skrev:

hvis der er jagttræning tre gange om ugen, er det vel fint?  

Jo, det kan godt ske. Måske det også handler om hvad ens hunde er vant til? 
Mine skal bare krudtes lidt af hver dag, men vi går også kun til træning en gang om ugen. Det er jo så også bare små selskabs hunde, så de kræver måske ikke så meget :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

3 timer siden, Shii skrev:

Jo, det kan godt ske. Måske det også handler om hvad ens hunde er vant til? 
Mine skal bare krudtes lidt af hver dag, men vi går også kun til træning en gang om ugen. Det er jo så også bare små selskabs hunde, så de kræver måske ikke så meget

Jeg er jo altså hjemme hele dagen, de fleste dage og dvs hundene er ofte sammen med os fra 8 morgen til 23-24 aften. Der kan være perioder hvor de lukkes i hunderum/løbegård i løbet af dagen dels for at de skal være vant til det og dels når jeg har møder, hvor jeg ikke vil afbrydes. Og fakta er at de sover/hviler 95% af tiden, når først de er voksne.

Men når jeg har en lille hvalp, som ikke lige er i den rytme og gerne vil følge mig uanset om jeg henter kaffe eller skal på toilet, giver det jo lidt uro. Det er det jeg forsøger at imødegå ved at sætte lidt struktur på. Ellers ender det med at vi er aktive det meste af dagen og det tror jeg ikke er godt for en hvalp.

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...