usse Skrevet Juni 26, 2017 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2017 Hej jeg søger gode råd til en transportbox til en Malinois, som passer i en vw polo 1,6 BMT fra 2011, på papagøje plader, gerne noget der passer ind af bagsmærkken. på forhånd mange tak. M.Ustrup Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
hama Besvaret Juni 27, 2017 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2017 Nu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg har et bur stående i Randers, som jeg har brugt til mine Schæferhunde. Ligner dette bare med lidt skrå forside http://www.hakon-profil.dk/katalog.asp?gruppe=1&sort=varenr&vare=4 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anettesb Besvaret Juli 11, 2017 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2017 Kommer jo også an på hvor du skal køre hvilke love du skal overholde, skal det feks bruges i Sverige? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts