Hop til indhold

Hævet pistol hos hanhund


Diesel 2.0
 Share

Recommended Posts

Hej.  Har en hanhund labrador på 2 år. Han har nu gennem et længere stykke tid døjet med hævet pistol og meget dryppende vandladning.  En morgen stod han helt krumrygget og havde besvære med at gå. Han havde strintet over alt på gulvet i entreen og slikkede sig selv som besat. Vi strøg til dyrlægen..kl.0530 men inden vi kom frem var han helt normal igen.  Vi ham tjekket og der var intet at bemærke.. nu er den gal igen. 2 gange inden for den sidste uge er det sket..  Hans pistol hæver og han drypper voldsomt.. tager ham med ud og 5 min. Senere ser alt normalt ud ??  

 

Der er ikke betændelse eller lign. I forhuden. Men pistolen er hævet og stikker lidt ud.

 

Nogen der har oplevet det samme..???? 

Link til indlæg
Del på andre sites

12 timer siden, Diesel 2.0 skrev:

Tænker lidt det samme som dig. Men der har bare ikke været nogen hunner I nærheden.  

Ja det lyder som om han ... øhhh ... har klaret det selv om man vil ;)

Jeg tror hanhunde kan lugte tæver i løbetid på lang afstand, så selvom I ikke har haft tæver lige i nabolaget, kan han godt være påvirket af dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

56 minutter siden, MissMilladk skrev:

Ja det lyder som om han ... øhhh ... har klaret det selv om man vil ;)

Jeg tror hanhunde kan lugte tæver i løbetid på lang afstand, så selvom I ikke har haft tæver lige i nabolaget, kan han godt være påvirket af dem.

Enig !

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har sådan en hanhund - det er SÅ ulækkert! Men han ordner ganske enkelt sig selv 😒

Første gang gik jeg total i panik fordi han nemlig stod krumrykket og ikke kunne gå, der gik lige noget tid (og et vådt gulv) inden det gik op for mig hvad som var sket.

Det sker jævnligt, i perioder 2 gange i ugen - der er vidst kun det at gøre at kasterer ham, men af andre årsager bliver han ikke neutraliseret, så vi lever med det, som regel sker det om natten, så det bare at få ryddet op inden ungerne leger på gulvet. 

Det skal lige siges vi bor på landet med en tævehundeejer som nabo (300 meter), og vi har ikke hegnet ind, han reagere ikke på løbetider, han reagere ikke i klubben på løbetider - kun hvis han står lige oven i hvor de har siddet, så klapre han tænder, men er hurtig ude af det - han hverken hyler eller piver. 

Redigeret af Ninkamus
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...