Hop til indhold

Hvor meget sover....


Charlies mor
 Share

Recommended Posts

Hvor meget sover Jeres hvalpe på 5 mdr/23 uger?

Charlie sover  fra kl.22-06, derefter passer han mere eller mindre sig selv indtil vi går tur kl.8, dvs. vi beskæftiger ham ikke i de 2 timer, der tøffer han bare rundt efter os alt efter hvad vi laver.

Efter en gåtur på ca. 30-40 min og hjemme igen leger han enten selv eller jeg legerlidt med ham og ellers følger han med i hvad jeg laver. Sidst på formiddagen ender jeg i sofaen og han trækker sig væk til køkkenet hvor han lægger sig til at sove ved havedøren. Der sker så ikke så meget før end ved 15 tiden hvor datteren kommer hjem og han igen vågner op og hygger sig med sit legetøj og vi leger lidt med ham, ved 17 tiden kommer manden hjem og så er Charlie på igen. Manden leger med ham, jeg sidder som regel lidt på gulvet hos ham hvor han beskæftiger sig selv mere eller mindre med sig legetøj i løbet af aftenen, og omkring 21:30 gør vi klar til at gå i seng, hunden og jeg, hunden vil ikke blive oppen sammen med manden 😉

Jeg er i tvivl om dagene er ok og om jeg er nok aktiv med ham, jeg går hjemme. Jeg har jo læst at en hund kan blive deprimeret hvis ikke der sker nok. Vi går ikke til hundetræning da der ikke er nogle hold her i byen. Han er en meget nem hund, har aldrig lavet ulykker eller ødelagt noget, gør ikke og var totalt ligeglad med Nytårsaften. 

P.S. Han er en blanding af mini puddel/bomuldshund og shih tzu

Men hvad med Jeres hvalpe på 5 mdr

Redigeret af Charlies mor
Link til indlæg
Del på andre sites

3 timer siden, Blueberry skrev:

Hvis han ellers er sund og rask vil jeg bare sige nyd det! :D Det kan hurtigt vende når han bliver unghund. 

Du kan evt. prøve at aktivere ham lidt mere eller gå en tur med ham, men det lyder umiddelbart til at han er meget rolig og velafbalanceret? 

Har du indtryk af at han keder sig eller mangler udfordringer?

Nej ikke umiddelbart, han er en glad lille hund, tror måske det bare er mig der er bange for ikke at gøre det godt nok

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...