Tilde Skrevet Juli 26, 2018 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2018 Godt hjem tilbydes voksen hund. Det er knapt et år siden min gamle hund døde (Golden retriever) og jeg er nu klar til at få en ny bedste hundeven. Jeg kan tilbyde et godt og varigt hjem med opmærksomhed og lange gåture. Jeg bor i et lille rækkehus med lukket have og har ældre kat (så kattevant hund). Min kommende hund skal kunne være alene hjemme en arbejdsdag, ikke for gøende (naboer) og ikke en problemhund. Venlig hilsen Tina Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gry Besvaret August 18, 2019 Rapporter Share Besvaret August 18, 2019 Hej tilde har du fundet en hund? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tilde Besvaret August 18, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 18, 2019 Hej Gry. Nej det har jeg endnu ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts