Hop til indhold

Uddannelse om adfærd mm. start marts 2009 ved Turid Rugaas ved Holbæk


Gæst claudia
 Share

Recommended Posts

Hmm hun tjener da fint sin månedsløn på de weekender, men jeg havde kigget videre hvis jeg selv havde fundt det kursus, og at hun er dyresygeplejereske gør mig ikke mere tryg...

 

Men det lyder da som et fint kursus for dem der gerne vil lære noget mere om hunde, og har så mange penge, jeg er glad nok ved det jeg finder på nettet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm hun tjener da fint sin månedsløn på de weekender, men jeg havde kigget videre hvis jeg selv havde fundt det kursus, og at hun er dyresygeplejereske gør mig ikke mere tryg...

 

Men det lyder da som et fint kursus for dem der gerne vil lære noget mere om hunde, og har så mange penge, jeg er glad nok ved det jeg finder på nettet...

 

Ha ha ha der er noget du har misforstået, Turid er IKKE veterinærsygeplejerske. Turid er hundetræner og adfærdsbehandler og har uddannet mennesker over hele kloden - og jeg mener vitterligt over hele jorden.

 

Jeg er veterinærsygeplejerske og står for kurset (og er ked at at du har mistro til min slags, de fleste af min slags går meget op i dyr og dyrs velfærd og er derfor i branchen - lønnen er ikke høj). Da jeg kender flere som har taget Turid's uddannelse og netop vil have hendes uddannelse, har jeg selv fået lokket hende til Danmark. Jeg er kontaktperson på uddannelsen, men underviser ikke. Jeg skal også betale for uddannelsen. Alt arbejdet med planlægning, at finde kursuslokaler osv., laver jeg i min fritid og får ingen betaling for det.

 

Bare for at få slået fast - jeg har ingen økonomisk interesse i det her - jeg vil bare gerne lære mere - og mere - og mere :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...