Hop til indhold

Hjem tilbydes


ShembaKvist
 Share

Recommended Posts

Jeg bor i Nordjylland og tilbyder nyt hjem til en mindre hund. Jeg har i forvejen en 11-årig whippet pige, som for nylig er blevet alenehund, efter jeg mistede min han, og jeg ville gerne finde en ven til hende. Race er mindre vigtigt, men de to skal selvfølgelig kunne med hinanden. Hvis det har interesse, så skriv - så giver jeg gerne flere informationer. Jeg bor i et hus med have på landet

Redigeret af ShembaKvist
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Hej,jeghar en lille hund som fylder 2 år i november. Jeg har en sygdom, som gør, at jeg ikke kan gå meget med ham, og han elsker at løbe. Han er halvt sort puddel og halvt foxterrier. Han er glad og sød, og elsker børn og andre hunde. Han er på størrelse med foxterrier. Var helt sort som lille, men har en hvid tot i panden og lidt på benene nu. Hvis du er interesseret, vil jeg gerne besøge jer, så kan vi se, hvordan hundene har det sammen. Det er svært at give afkald på ham, men hvis han kan trives bedre hos jer, vil det være det bedste.

Venlig hilsen Lilly

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...