Hop til indhold

PL operation


Merlinsmor
 Share

Recommended Posts

Hej alle, 

Min hund, der er en pomchi, blev opereret sidste onsdag ( 20. november). Operationen gik godt og dyrlægen var glad. Han er kommet sig så fint og er også begyndt at bruge benet igen. 
Men i dag, da vi kommer hjem fra tur, (selvf. efter anvisningerne) begynder han at gå lidt mærkeligt på det opererede bagben. Jeg tager ham op og forsøger at lave en stræk og bøj øvelse, som vi har fået anvist af dyrlægen. Da jeg bøjer benet tilbage, kan jeg mærke, at noget "smutter" og derefter "kører" benet "glat" frem og tilbage. 
Jeg ringer SELVFØLGELIG til dyrlægevagten med det samme og får fat på vagthavende, der er på samme klinik, som han er blevet opereret på. Hun taler mig til ro og giver mig en tid i morgen kl. 8, hvor han kan blive tjekket og få taget sting - da han ikke viser tegn på smerte eller andet mener hun godt, at det kan vente. Og det stoler jeg på. 

Mit spørgsmål er så om i har erfaring med noget lignende efter en PL operation? 

Jeg beder om en pæn tone. 
De bedste hilsner 
 

Redigeret af Merlinsmor
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Ja min veninde havde en Corgi som blev operation i forbenet og det gik godt de første par år, men begyndte at halt og måtte aflives som kun 4 år gammel og nu er PL jo arvelig så derfor bør man ikke avle på PL hunde og det er en utrolig sygdom blandt mange små blandings hunde fordi folk ikke undersøger deres hunde for PL.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...