Hop til indhold

Erfaringer med webshops af hunde/katte artikler


Tutti
 Share

Recommended Posts

Hejsa alle hunde elskere.

er der nogle af jer, der har erfaringer med egen webshop med dyreartikler?

har virkelig fået en skør idé, at jeg godt kunne tænke mig det.

vil rigtig gerne høre alt fra hvilken webshop “udbyder” jeg skal vælge (skal kun være på fritidsbasis)

om nogle ved hvordan man kan forhandle Trixie produkter ? Og evt. hvor meget i har brugt til indkøb inden opstart? Altså af produkter?

hvis i ikke har lyst til at svare her, er i meget velkommen til at skrive jeres mail, så vil jeg gerne have lov til at stille 100 spørgsmål til professoren.

 

håber selvfølgelig der sidder et par stykker som vil hjælpe? Please. :-) 

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 months later...

Hej 

Ved ikke om du nogensinde kom videre med projektet? Men jeg kan da dele lidt af mine erfaringer. Jeg startede selv MyDreamPet.dk for snart to år siden. Det har været en spændende og lærerig proces. Men hård. Opstart budgettet var ikke så stort hvilket jeg fortryder. Smid mindst 100000 kr i ellers kommer du ingen veje. Konkurrencen er alt for hård. Fortjenesten er virkelig ringe da du kommer til at bruge mange... Som i rigtig mange penge på annoncer på Google, Facebook og instagram. Og det til trods for at jeg har gode brands som Essential foods, Easybarf, ziwipeak og mange flere. 

 

Hvis du ønsker at komme igang, så skal du kontakte nogle af de leverandører der sælger udstyr, foder osv. Se om du kan lave en god aftale med dem. Evt som dropshipping. Få en god fragt aftale på plads. Den bliver meget afgørende for din succes med net handel. 

 

Håber du kunne bruge noget af det til noget. Og så er det ellers bare at kaste sig ud i det. 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...