Hop til indhold

Hjælp til at finde foder


Fubi
 Share

Recommended Posts

Hej hundevenner.

Er der nogen, der kan genkende de trekantede hundefoderpiller på vedhæftede foto’s

De er til mellemstørrelse hunde. De ligger på en dessert tallerken med en teske. De små piller er Royal Canin til små hunde for sammenligning.

De er meget grove og knasende. De er købt i ZooPlus for ca 1 år siden.  Jeg har dummet mig og smidt posen ud, da de har været frosset ned i kilo-portioner.(hun er en lille hund).

Jeg var dengang igennem mange slags foder for at finde et hun kunne lide. Jeg gik dengang efter foder med et højt fiber indhold.

Håber meget en eller anden kan hjælpe mig.

Anette og Fubi

F90074E2-2540-42A7-8BA8-24BAC5B4803C.jpeg

E3E23518-E1A5-4B38-8C1D-4EE739403342.jpeg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Jeg ved ikke hvad dit foder hedder, men hvis ingen kan hjælpe dig så måske gå ind på Zooplus hjemmseside og tag mærkerne et efter et og kig billeder. De fleste har billeder af hvordan pillerne ser ud? Måske det også kan hjælpe på hukommelsen, at læse navne på de forskellige mærker?

Held og lykke med projektet!

Link til indlæg
Del på andre sites

4 timer siden, Trixie83 skrev:

Hej

Jeg ved ikke hvad dit foder hedder, men hvis ingen kan hjælpe dig så måske gå ind på Zooplus hjemmseside og tag mærkerne et efter et og kig billeder. De fleste har billeder af hvordan pillerne ser ud? Måske det også kan hjælpe på hukommelsen, at læse navne på de forskellige mærker?

Held og lykke med projektet!

 Tak for tippet - men alt er prøvet. Jeg har brugt et par timer i 2 forskellige ZooPlus butikker og forsøgt at mærke på foderet i de poser, hvor pillen ikke er vist udenpå posen. Men ingen af dem føles trekantet - det er meget svært at mærke :-) Jeg har haft 2 poser foder med hjem, som jeg mest troede på, men de måtte retur på smagsgarantien. Nu synes jeg ikke, jeg kan byde ZooPlus at prøve flere.

Jeg har studeret internettet igennem for foderpiller og heller ikke hér fundet en trekantet udgave.

Sjældent har jeg fortrudt noget så meget :-D

mvh Anette

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...