Hop til indhold

Hvalpe og børn


Pernille_ln
 Share

Recommended Posts

Hej 😊

Senere på vinteren får vi vores nye mopsehvalp, og vi glæder os helt vildt. Vores gamle mops gik bort i januar, og hende fik vi inden børnene kom til verden. De er 8, 5 og knap 3. Så de er vant til hund i huset, og hos bedsterne er der også hund. Så det er ikke fremmed for dem, men hvalp har de ikke prøvet. 
 

Det skal også nævnes at min ældste er autist og har add, han er kærlig og omsorgsfuld, og han kommer til at få kæmpe glæde af vores nye hund - men jeg nævner det fordi jeg har brug for værktøjer til at gøre det ekstra tydeligt for ham hvordan det er at få en ny hvalp. 
 

Findes der nogle gode børnebøger om emnet? Er der nogle gode råd/bøger til os voksne om hvordan og hvorledes vi bærer os ad? Det skal være godt og trygt for alle, og forventninger til hvad en hvalp kan og ikke kan, og fx hvalpebid, uheld indendørs, legetøj på gulvet, vilde bevægelser og lyder vi jeg rigtig gerne have at de er klædt godt på til. 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...