Hop til indhold

Nå, så er de begyndt at skyde kanonslag af


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Ok:lol::lol:. Men der bliver ikke noget med spinat eller grønlangkål:badr:..,

Men jeg laver en kamsteg. Vi har gæsteværelse...hvis det er

 

Jeg kan nemt leve uden både spinat og grønlangkål!!! :mrgreen::badr:

 

Hmm, ja, egentlig var det jo bare for sjov, men det begynder da godt nok at friste :hmm::mrgreen: Og sikke trætte hunde vi kunne have :lol: :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan nemt leve uden både spinat og grønlangkål!!! :mrgreen::badr:

 

Hmm, ja, egentlig var det jo bare for sjov, men det begynder da godt nok at friste :hmm::mrgreen: Og sikke trætte hunde vi kunne have :lol: :5up:

:lol::lol: Ja de ville da sove sig igennem hele krigen:lol: Noomi skal bare lige huske at Gizmo er fredet i klasse 1:mrgreen::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::lol: Ja de ville da sove sig igennem hele krigen:lol: Noomi skal bare lige huske at Gizmo er fredet i klasse 1:mrgreen::blink:

 

Hvis hun har knoklet igennem med Lexus, så har hun nok ikke kræfter til at drille katten :lol: Det er ikke voldsomt meget hun har været sammen med katte, men de gange hun har er det gået fint :5up: Der var bl.a. kat i kennelen og sidst vi var deroppe startede hun med at gø af den, men 10 min. senere lå de side om side ude på gårspladsen :lol: Og min venindes to har der heller ikke været problemer med. Og ellers må hun jo i snor hvis hun ikke kan finde ud af at følge spillereglerne :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds

tyson er også total ligegald med fyrværkeri han vil enda gerne med ud kl 24 for at se hvad der sker det er dejligt når de har det sådan det værste er at jeg tror det er os hunde ejer det gør at hundene bliver bange for det for nogen gør et stort nummer ud af at kommenter ,ynke kalde på hunden i det hele tage reager vi på det er vi ligeglade så er hundene det ogaå tror jeg tyson søndags hygger i sofaen efter at han har været en time i haven synte lige i skal se hvordan datoen på kamaraet skal da vist lige indstilles eller fjernes ved bare ikke lige hvordan

Link til indlæg
Del på andre sites

tyson er også total ligegald med fyrværkeri han vil enda gerne med ud kl 24 for at se hvad der sker det er dejligt når de har det sådan det værste er at jeg tror det er os hunde ejer det gør at hundene bliver bange for det for nogen gør et stort nummer ud af at kommenter ,ynke kalde på hunden i det hele tage reager vi på det er vi ligeglade så er hundene det ogaå tror jeg tyson søndags hygger i sofaen efter at han har været en time i haven synte lige i skal se hvordan datoen på kamaraet skal da vist lige indstilles eller fjernes ved bare ikke lige hvordan

 

Og så er der jo også lige den faktor at hyrdehunde f.eks. er mere sensible over for lyde end f.eks. en labrador (med div. individuelle forskelle) :blink: men du har da ret i at man ikke skal ynke osv. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis hun har knoklet igennem med Lexus, så har hun nok ikke kræfter til at drille katten :lol: Det er ikke voldsomt meget hun har været sammen med katte, men de gange hun har er det gået fint :5up: Der var bl.a. kat i kennelen og sidst vi var deroppe startede hun med at gø af den, men 10 min. senere lå de side om side ude på gårspladsen :lol: Og min venindes to har der heller ikke været problemer med. Og ellers må hun jo i snor hvis hun ikke kan finde ud af at følge spillereglerne :blink:

He,he...

Jegh er ked af at sige det. Men Lene har det sidste ord i denne slags sager, så vi ser lige hvad hun siger til idén

Link til indlæg
Del på andre sites

He,he...

Jegh er ked af at sige det. Men Lene har det sidste ord i denne slags sager, så vi ser lige hvad hun siger til idén

 

Jeg er faktisk heller ikke selv helt overbevist om at det er den helt rigtige dag at udføre "projektet" :blink: så skal vi ikke bare lade det ligge og så sætte Lexus og Noomi sammen en anden dag? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aktivthundelivdk

Det handler nemlig primært, som jeg også læste i et indlæg, hvordan vi selv reagerer.

Ud fra det jeg kan læse, så er der allerede nu nervøsitet iblandt hundeførerne/floklederne på det kommende skyderi.

Dvs. der pumpes en sindsstemning op der selvfølgelig vil udløses ved det aktuelle skyderi.

 

Vi reagerer typisk som bekymrede hundeejere ved at, når skyderiet starter, holde øje med hunden, bekymre sig for hunden osv.

Det er det værste vi kan gøre. Hunden suger det til sig og følelses af, at der er noget galt eskalerer.

 

Ignorer og endnu bedre lav noget sjovt med hunden uden skelen til at det siger bang.

 

Det er den positive og rolige flokleder der viser vejen igennem alt det der kan være farligt og ubehageligt.

 

MVH Kim

Aktivt Hundeliv

Link til indlæg
Del på andre sites

Det handler nemlig primært, som jeg også læste i et indlæg, hvordan vi selv reagerer.

Ud fra det jeg kan læse, så er der allerede nu nervøsitet iblandt hundeførerne/floklederne på det kommende skyderi.

Dvs. der pumpes en sindsstemning op der selvfølgelig vil udløses ved det aktuelle skyderi.

 

Vi reagerer typisk som bekymrede hundeejere ved at, når skyderiet starter, holde øje med hunden, bekymre sig for hunden osv.

Det er det værste vi kan gøre. Hunden suger det til sig og følelses af, at der er noget galt eskalerer.

 

Ignorer og endnu bedre lav noget sjovt med hunden uden skelen til at det siger bang.

 

Det er den positive og rolige flokleder der viser vejen igennem alt det der kan være farligt og ubehageligt.

 

MVH Kim

Aktivt Hundeliv

 

Jeg har nu ingen planer om at sidde og vogte hvert et knurhår på Noomi når de begynder at skyde af :blink: Indtil videre har hun taget det med ophøjet ro, men det KAN jo ændre sig når det hele går agurk...

Planen er i så fald at skrue op for musikken og lave nogle øvelser eller andet sjovt med hende, ikke at ynke :-D

Dog kan det jo være en fordel lige at tænke tingene lidt igennem inden, så man ikke bliver fanget med bukserne nede om anklerne HVIS det går galt. Bl.a. har jeg fravalgt at holde nytår med nogle af mine venner hvis hund er SUPER bange for alt hvad der siger bang, den adfærd skulle nødig "smitte af" på Noomi :cry: I øvrigt bliver hun (deres hund altså) dopet fuldstændig (ellers dør hun af skræk :cry:) så det vil heller ikke være så smart at lade Noomi deltage i.

Men du har ret, det nytter heller ikke hvis man forventer at der bliver problemer og dermed er mere anspændt på dagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...