Hop til indhold

Det at strække sig.......!


Aslan
 Share

Recommended Posts

Aslan har altid skudt ryg, men ikke andet end et par gange om dagen.

 

Nu skyder han ryg, og bag efter strækker han kroppen på langs (giver det mening?) Og det er HEEEEELEEEEE tiden (altng er jo relativt).

 

Så tænker jeg om der er en logisk grund eller om det bare er fordi det er dejligt?

 

Kan det være alders betinget? Nu er han jo blevet en lille smule mere klar over sin krop, og fået en lille bitte smule mere styr på den, så det måske kan lade sig gøre :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror du har ret i det med alderen. Simba har også udvidet sin strække teknik og man kan næsten føle, hvor skønt det er sådan at skyde ryg og riiiiiigtiiiig strække igennem. Og ja de er lidt langsomme i optrækket med at få kontrol over deres krop sådan fuldt ud, de der store møg-køtere :mrgreen:

 

 

Det ser ret lækkert ud :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis en hund "aldrig" eller "hele tiden" strækker sig eller pludselig begynder på det, bør man få den tjekket.

 

Jeg ville så vælge kiropraktor fremfor dyrlæge idet kiropraktoren meget hurtigere kan finde fre til en skavank end en dyredoktor kan.

 

Hvis en hund stort set strækker sig hver gang den skal i aktion er der noget det er stift/generer.

 

Pelle har jo en svag bagpart og det er helt tydeligt at han strækker sig meget efter en større belastning end normalt.

Jeg masserer så hans ryg og han bliver salig og blød igen.

 

Prøv næste gang du ser Aslan skyde ryg at massere med lange strøg på hver side af rygraden og se han reaktion.

 

Strækker han bagbenene bagud så masser ham på lårene og "ballerne" og se hvordan det virker

 

En del hunde strækker sig også ifm at de kan se man skal til at være aktive, i forventning, men det er med blikket tydeligt rettet mod den som påbegynder aktiviteten og det er en anden slags "stræk" ofte med lyd og gaben på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...