Hop til indhold

Hundesenge


Buju
 Share

Recommended Posts

Nogle af dem er da mere sjældne end de er kønne :shock:

 

Noomi har fået ny seng i dag af mormor og morfar :mrgreen: Det er en føs'da's gave, som hun bare har fået lidt før tid. Den er ikke nær så fancy som mange af de der, men tilgengæld var den heller ikke nær så dyr :5up: Og Noomi er super glad for den, den er tilpas "huleagtig" :mrgreen:

 

Ja denne "chaiselong med camobetræk" er da helt forfærdelig - især til en pris på 4.999,-:shock:

http://www.4hotdogs.com/templates/product.asp?ProductGuid=143010&ProductName=Chaiselong+med+camobetr%E6k&GroupName=HundeSenge+%26+T%E6pper&GroupGuid=17

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Det var lige præcis en af dem jeg hentydede til :lol: Mit bud er at det ikke er dem de sælger flest af :badr::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Den er da i hvert fald ikke til for en hund med gigt eller led problemer :rolleyes:

 

Og mon ikke den trætte hund bare vælger at ligge sig på gulvtæppet istedet for at skulle til at kæmpe sig derop :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious

 

 

:shock:..Den er altså ikke særlig pæn - synes jeg ! Og hold da op..man har altså for mange penge hvis man køber sådan en...

Link til indlæg
Del på andre sites

 

De jo tudegrimme :shock:

 

Hvordan kan folk få sig selv til at betale 3500kr for dem?! De må jo være splintrende gale, det ligner et eller andet billig-stads :lol:

 

Og så er trapper heller ikke befordrende for leddene :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Uheldigt at købe sådan en (hvis man altså af en eller anden årsag synes den er flot) og så komme hjem en dag og finde ud af, at hunden har haft brug for at tygge noget i stykker...:mrgreen:

 

Hvis man har købt sådan en så har man formentlig andre møbler som den SLET ikke må tygge i, for så har man bare for mange penge :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

De jo tudegrimme :shock:

 

Hvordan kan folk få sig selv til at betale 3500kr for dem?! De må jo være splintrende gale, det ligner et eller andet billig-stads :lol:

 

Og så er trapper heller ikke befordrende for leddene :-P

 

Tror sådan en tingest ville passe perfekt til Zaz Zaz' Simba - jeg ser det tydeligt for mig:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock:..Den er altså ikke særlig pæn - synes jeg ! Og hold da op..man har altså for mange penge hvis man køber sådan en...

 

Helt enig :5up: :5up:

 

Derfor vil jeg gerne melde mig og min bankkonto til at tage imod de overskydende penge, folk måtte ligge inde med :engel: så de slipper for at have sådan en rædsel stående fremme :shock:

 

:blink::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt enig :5up: :5up:

 

Derfor vil jeg gerne melde mig og min bankkonto til at tage imod de overskydende penge, folk måtte ligge inde med :engel: så de slipper for at have sådan en rædsel stående fremme :shock:

 

:blink::mrgreen:

 

Hvis dig og din bankkonto får brug for assistance, så stiller min bankkonto og jeg gerne op:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...