Gæst Ninjamor Skrevet December 18, 2008 Rapporter Share Skrevet December 18, 2008 Kommer din hund første gang du kalder? Hvis ikke er der nu mulighed for at få rettet op på det Intensiv indkaldstræning i Valbyparken Nogle hunde fik ikke lært som hvalp at komme straks ejeren kalder, hvilket ofte desværre begrænser hundens frihed, da den dermed ikke kan slippes løs ret mange steder. På dette kursus vil vi beskæftige os med indkald bygget op omkring din hunds ønske om at følges med dig uanset de forstyrrelser der findes i miljøet. Din hund lærer, at det at følges tæt med dig er det bedste der kan overgå den og gennem sjove og motiverende tricks/øvelser ændres dens motivation fra at stikke af til at ville blive sammen med dig. Indkaldet bliver herefter nærmest en formsag, en indgroet vane! På kurset får du den nødvendige vejledning og de redskaber der vil gøre de daglige ture til mere positive oplevelser end tidligere - samt inspiration til spændende indkaldstræning. Der er plads til 8 hunde (til to instruktører) på kurset. Træningen foregår i en god stemning og ved hjælp af positiv motivation. Tidspunkt: Lørdagene d. 14 og 21 februar og søndagene d. 15 og 22 februar kl 12.30 – 14.30 Ialt 8 timer. Sted: Valbyparken, indgang ved Haveforeningen Bergmanns haver. Undervisere: Instruktør Dennis Christensen og instruktør/adfærdsbehandler Irene Liliequist, Hundeliv, begge medlem af PAFF. www.paff.dk Tilmelding: Senest fredag d. 30. januar til Dennis tlf. 2623 9533 Pris: 1000 kr. Din plads er sikret når beløbet er indbetalt Yderligere information Dennis: [email protected] Irene: [email protected] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 18, 2008 Rapporter Share Besvaret December 18, 2008 Det vil jeg da frygtelig gerne deltage i, men da jeg endnu ikke kender min kursusplan for år 2009, må jeg lige vende tilbage med svar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret December 18, 2008 Rapporter Share Besvaret December 18, 2008 Det gør du bare. Hvis kurset kan trække kunder til vil det blive gentaget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret December 18, 2008 Rapporter Share Besvaret December 18, 2008 Så er vi tilmeldt!!!!! Vi GLÆDER os!!! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret December 19, 2008 Rapporter Share Besvaret December 19, 2008 Jeg har sat "annoncen" ind under træf og "Træning" i forum på hundegalleri.dk http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=283372 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts