Hop til indhold

En dag uden hund øv


Gæst Dipy
 Share

Recommended Posts

Hej Allesammen

 

Øv i dag skal Bosley så hos dyrlægen og have taget skrab og forhåbentlig er vi så de pokkers hårsækmider kvit. Men hvor er sådan en morgen, hvor den stakkels hund ikke må spise, drikke og hvor jeg bare venter på at skulle aflevere ham dog forfærdelig.

 

Sidst hvor han fik taget biopsi, var han rigtig dårlig da jeg fik ham hjem måske pga. bedøvelsen og måske en tilfældighed. Det var ihvertfald en forfærdelig eftermiddag hvor jeg flere gange måtte ringe til dyrlægen fordi jeg nærmest troede han ville dø. Derfor har vi aftalt at jeg i dag afleverer ham og først henter ham nogle timer efter han er vågnet, så de kan se om han reagerer sådan igen. Men nu synes jeg ligepludselig det er vildt ufedt at skulle aflevere min hund til forholdsvis fremmede mennesker og at han kommer til at vågne op igen og måske være dårlig blandt fremmede mennesker.

 

Øv det er en dag der bare skal overstås:megaked:.

 

Mange hilsner Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

:ae: ja det er ikke sjovt men det er forhåbentlig nogle dyrlæger han har mødt og er tryg ved og resultatet i sidste ende er vær at holde sig for øje når man går og har det skidt... men mange nge kryds for at det går som det skal og at vuffer ikke har det skidt når han vågner :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Juhuu så er det overstået. Bosley er godt nok noget klatøjet og går rundt og småpiver, men det er slet ikke så slemt som sidste gang.

 

Og så den rigtig gode nyhed :

Der blev ikke fundet nogen hårsækmider, så han skal kun have medicin 1 uge endnu og så er det slut med det. Det er bare så dejligt!! :-D:-D:-D:-D:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...